تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۱
۰
plusresetminus
مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان گفت:اجرای طرح محله همدل با هدف نشر خوبی‌ها و جهاد تبیین از جمله مهم‌ترین اقدامات مبلغین در مساجد سراسر استان کرمان است.
جهاد تبیین و طرح "محله همدل" از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغین در مساجد استان کرمان
حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیر‌کل سازمان تبلیغات استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان در خصوص برنامه‌های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان و اجرا این برنامه‌ها در مساجد گفت: در استان کرمان نزدیک به سه هزار مسجد وجود دارد، در ایام تبلیغ از جمله ماه محرم، صفر و رمضان این مساجد فعال و دارای برنامه‌های متفاوتی هستند.
 
وی ادامه داد: در ایام تبلیغ نزدیک دو هزار و ۵۰۰ مسجد فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی خود را انجام می‌دهند البته مطمئنا بخشی از این مساجد در مناطق محروم هستند.
 
حجت‌الاسلام حقانی عنوان کرد: به غیر از دو شهرستان‌ استان، سایر شهرستان‌ها با اعلام نیاز به مبلغ، سعی کردیم که نیازشان را مرتفع کنیم.
 
مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان به عنوان استانی برای عبور گردشگران نوروزی بوده است از این رو در وردوی‌ و خروجی‌های شهرستان‌های یعنی در محل عبور گردشگران برنامه های تبلیغی چون غرفه کودک، غرفه مشاوره، برگزاری نماز جماعت اجرا شد تا بتوانیم اتفاقات خوبی در حوزه نقل مفاهیم و ادبیات انقلاب و فضای فرهنگی انجام شود.
 
وی توضیح داد: در شهر کرمان با هماهنگی گروه‌های تبلیغی در گلزار شهدای کرمان برنامه‌های تبلیغی متفاوتی انجام شد.
 
حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به برنامه کشوری "محله همدل" عنوان کرد: همچنین این برنامه در کل استان با هدف نشر خوبی‌ها البته با محوریت مساجد در حال اجرا است. 
 
مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان بیان کرد: سال گذشته نیز این برنامه در استان اجرا شد، در این برنامه هر فردی با هر شغل و منصبی و البته با محوریت مساجد هر آنچه که در توان دارند را اجرا و به هم‌نوع خود خدمت کند.
 
وی تاکید کرد: نشر خوبی‌ها و محله هم‌دل در حوزه کارهای اجتماعی است که در حال پیگیری است و البته با مشارکت سازمان بسیج در حال اجرا است.
 
حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به اجرای کرسی‌های تلاوت و محفل‌های تفسیر در مساجد، گفت: همچنین در هر شهرستانی علاوه بر انجام این موارد، مبلغین در انجام جهاد تبیین نیز کوشا هستند.

انتهای خبر/ پسند
https://armanekerman.ir/vdcb5fb8grhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین