تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
۰
plusresetminus
جشنواره امتنان کارگری با تجلیل از ۲۲ کارگر، کارفرمای نمونه در کرمان به کار خود پایان داد.
باز هم سنگ‌آهنی‌‌ها رتبه‌دار کسب جوایز جشنواره امتنان کارگری در کرمان
به گزارش سرویس اقتصادی «راه آرمان» جشنواره امتنان کارگری امروز با حضور کارگران و نخبگان عرصه کار و تولید استان با اعلام برگزیدگان در  بخش صنعت و معدن، خدمات و کشاورزی و ...در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.


این جشنواره همه ساله در آستانه روز کار و کارگر در استان کرمان برگزار و حائزین رتبه در مراحل استانی و کشوری معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.


البته که برخی واحدهای بزرگ صنعتی استان همچون همیشه جایگاه ویژه‌ای در کسب رتبه‌ها داشتند و مانند همیشه نام گروه صنعتی بارز، میدکو، سنگ آهنی‌ها، مس و شیر پگاه به چشم می‌خورد گرچه که منکر ارائه طرح‌های نخبگانی این واحدها و اثر گذار بودن کارگران این مجموعه‌ها نیستیم اما ای کاش جایی برای واحدهای کوچک و کمتر شناخته شده نیز در این جشنواره در کنار بزرگان قرار می‌گرفت تا علاقه‌مندی‌ها را دو چندان کند.


در جشنواره امتنان امروز که با حضور استاندار کرمان برگزار شد محمد محیاپور مدیر عامل شرکت توسعه آهن فولاد گل گهر سیرجان  به عنوان واحد نمونه برتر استانی معرفی و به کمیته ملی بخش صنعت راه یافت.



از کارگران نمونه برتر استانی سید هادی شاهچراغی از گهر زمین سیرجان و حمد کرمی از مس سرچشمه با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر شد.


در بخش گروه‌های کارگری؛ علیرضا سعادتمندی به نمایندگی از گروه گهر صنعت سیرجان در بخش صنعت و مسعود میرمحمدی به نمایندگی از مجتمع جهان فولاد سیرجان در بخش خدمات رتبه نمونه گروه‌های کار برتر مورد تجلی قرار گرفتند.

در بخش رتبه‌ها برتر خانه‌های بهداشت کارگری، از شرکت احیاء استیل بافت،شرکت شیر پگاه، رتبه‌های برتر جشنواره امتنان را به خود اختصاص دادند.


در پایان جشنواره امتنان از کارفرمایانی  که برای بخش صنعت ایجاد ارزش آفرینی کرده بودند، همچون محسن کرمی با ایجاد شغل برای 50 نفر و جمال میرزایی با ایجاد اشتغال برای بیش از 500 نفر نیز تقدیر شد.


با تمام این خدمات و اتفاقات خوب که در استان رقم خورده است اما هنوز جای کار برای احقاق حقیقی کارگران در واحدهای صنعتی وجود دارد.

جامعه کار و تولید استان در پایان از توجه استاندار کرمان به حوزه کارگری با اهدای تابلو مس تقدیر کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcd9o0ffyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین