تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲
۰
plusresetminus
اسیدپاشی دروغ جدیدی‌ است که عملیات روانی و میدانی رسانه‌های همسو با صهیونیست‌ها است.
زنگ عملیات روانی و میدانی جدید توسط رسانه‌های همسو با جریان آمریکایی صهیونیستی به صدا در آمد/ دروغ جدید: اسیدپاشی!!

به گزارش پایگاه خبری راه آرمان به نقل از بصیرت؛ به این چرخه دقت کنید: انتشار یک خبر دروغ درباره یک حادثه امنیتی (مثلا مسمومیت در مدارس) بدون هیچ مقدمه و بدون سرنخ میدانی توسط یک رسانه اصلاح طلب با سوابق ضد امنیتی، تکرار این خبر بی پایه و اساس توسط رسانه های همسو و اکانتهای خاص، به میدان آمدن رسانه های صهیونیستی و آمریکایی، گرا دادن به اراذل و اوباش میدانی و وابستگان گروهک های خرابکار برای تولید نمونه های میدانی، گسترش ناامنی روانی و هراس اجتماعی، باز شدن پای اظهارات سیاسیون و مسئولین و... تا بالاترین سطوح و نهایتا القای یک دو قطبی بین مردم و تولید نفرت و خشم و البته دامن زدن به ناهنجاری های اجتماعی اعم از برهنگی و قتل و...  

ظاهرا دوباره این چرخه مشکوک پیش چشم دستگاه های قضایی و امنیتی به عنوان متولیان آرامش مردم توسط رسانه های زنجیره‌تی به حرکت در آمده است! روزنامه مشکوک اعتماد بدون اینکه کوچکترین خبری با عنوان اسید پاشی طی چند ماه اخیر منتشر شده باشد با انتشار گفتگویی به نقل از یک انجمن گمنام تحت عنوان حمایت از قربانیان اسید پاشی مدعی شده که طی ۴ ماه اخیر ۶ قربانی اسید پاشی شناسایی کرده! در حالی که می‌گوید هیچ دسترسی به افراد برای ریشه‌یابی موضوع ندارد اما با اشاره به نام برخی قربانی‌ها انگیزه آنها را انتقام‌های خانوادگی زوج‌های معتاد و بزهکار از یک دیگر عنوان می‌کند.

اما نکته قابل تامل که مورد توجه رسانه های ضد ایرانی وابسته به سرویس های خارجی قرارگرفته ارتباط دادن مضحک این خبر بی اساس به توطئه سالها قبل در اصفهان با عنوان اسید پاشی زنجیره ای با انگیزه مخالفت با پوشش زنان (به تعبیر ضد انقلاب) و... است که عملا دم خروس زمینه سازی برای ایجاد تنش‌های رسانه‌ای و میدانی در کشور است.

ضروریست دستگاه های مسئول یک بار برای همیشه، شبکه رسانه ای همسو با سرویسهای جاسوسی خارجی که کارویژه ای به غیر از تزریق نا امیدی و طراحی عملیات آشوب و تشویش اذهان عمومی ندارند را تعیین تکلیف کند تا دود این آزادی عمل در دروغ پردازی به چشم معیشت و امنیت مردم نرود و پروژه سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور ناکام بماند.

انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdci35azrt1apr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین