تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸
۱
plusresetminus
رئیس اداره ورزش وجوانان عنبرآباد گفت: وقتی حصاری مثل حجاب هست یک بانو در امنیت این حصار می‌تواند به راحتی در جامعه حضور پیدا کند و در همه عرصه‌ها موفق باشد
یک بانو در امنیت حجاب می‌تواند به راحتی در جامعه حضور پیدا کند
مژده دلاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری راه آرمان به موضوع ارزش حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب یک ارزش و یک اعتقاد است اگر باور قلبی به حجاب داشته باشید آن را هیچ وقت مانع پیشرفت و باعث محدودیت نمی‌بینید.
 
مژده دلاری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان عنبرآباد در پاسخ به سوال در رابطه با فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی و اجتماعی با وجود حجاب و آیا حجاب مانعی برای پیشرفت و‌موفقیت بانوان است؟ گفت: حجاب بال پروازی است برای یک خانم که به راحتی می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی بدون هیچ آسیب و دلهره‌ای ورود کند و نه تنها نقش خودش را به خوبی ایفا کند بلکه با حجاب خودش مسیر موفقیت رو به راحتی طی می کند.
 
مسئول ورزش وجوانان عنبرآباد بیان کرد: اگر باور قلبی به حجاب داشته باشیم به هیچ عنوان حاضر نیستیم این گوهر ارزشمند را کنار بگذاریم چون حجاب رو مصونیت می‌دانیم نه محدودیت و در حفظ این گوهر گرانبها تلاش می کنیم.
 
خانم دلاری در پاسخ چرایی ورود دشمن به بحث حجاب بانوان پاسخ داد: وقتی که دشمن از راه‌ جنگ و خون و خونریزی نمی‌تواند به اهدافش برسد و بر یک ملت مسلمان و معتقد که پای آرمان‌های خودش ایستاده و از جان خود برای ارزش‌ها و آرمان‌های خودش می‌گذرد مسلط بشود از طریق جنگ نرم ورود می‌کند که بسیار خطرناک است. 
 
وی افزود: سالهاست دشمن در اتاق فکرهای خود و از روش‌های مختلف خانواده ایرانی و بانوی ایرانی را هدف قرار داده و تلاش کرده اینگونه القا کند که زنان مسلمان محدود هستند و باید آنها را آزاد کرد اما جوانان مؤمن و زنان عفیف و مؤمنه ما در برابر این مکر و حیله دشمن استوار ایستاده‌اند و نگذاشتند نقشه‌های شوم دشمن اجرا شود.
 
مژده دلاری گفت: دشمن بیکار ننشسته است و با ابزارهای جدید و روش‌های متنوع در راستای کمرنگ کردن نقش مهم زنان در جامعه و رواج ولنگاری می‌باشد که باید آگاه بود و آماده برای جهادی دیگر جهادی در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هایی که سالهاست خون جوانان این سرزمین برای حفظ این ارزش ها ریخته شده است. 
 
مسئول ورزش‌وجوانان شهرستان عنبرآباد در پاسخ سوال برنامه ریزی و صرف هزینه‌های بالای دشمنان برای حذف حجاب از جوامع اسلامی گفت: اگر به حجاب باور قلبی داشته باشید و مطمئن باشید که این امانتی از حضرت زهرا سلام الله علیها است که باید از آن پاسداری کنیم هیچ وقت این امانت را رها نمی کنیم.
 
وی بیان کرد: بانوان ما باید بدانند که ارزش وجودی آن‌‌ها بسیار بالاتر از این هست که وجود نازنینشان در اثر بی‌حجابی آسیب ببیند تا وقتی حصاری مثل حجاب هست یک بانو در امنیت این حصار می‌تواند به راحتی در جامعه حضور پیدا کند و در همه عرصه‌ها موفق باشد و نه تنها هیچ محدودیتی برایش ایجاد نمی‌شود تجربه ثابت کرده احترام و ارزش و منزلتی که جامعه برای یک بانوی مؤمن و محجبه قائل هست به مراتب بیشتر از زمانی است که یک بانو این گوهر حجاب رو درک نکرده است.

انتهای خبر/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcaemn6y49ne01.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما