تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
۰
plusresetminus
با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، حامد عمرانی، دادستان سابق رودبار جنوب به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شد.
حامد عمرانی به سمت دادستانی شهرستان عنبرآباد منصوب شد
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان از عنبرآباد؛ با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌‌ و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، حامد عمرانی دادستان سابق رودبار جنوب به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شد.
 
آئین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد طی روزهای آینده با حضور مقامات ارشد قضایی استان،امام جمعه، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان در عنبرآباد برگزار می‌شود.
 
در این آیین از خدمات ابراهیم سلیمانی، دادستان سابق شهرستان عنبرآباد که به عنوان معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان معرفی شده است، تجلیل به عمل می‌آید.
 
عمرانی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی است و از سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآموز قضایی وارد دستگاه قضایی شده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان دادیار رودبار جنوب فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازپرس رودبار جنوب و در سال ۱۳۹۶ به عنوان دادستان رودبار جنوب معرفی شده است.
 
وی از مجموع ۱۰ سال فعالیت در رودبار جنوب، ۶ سال به عنوان دادستان این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است که در حال حاضر به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شده است.

انتهای خبر/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcaumn6y49nea1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما