تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۶
۰
plusresetminus
اردوی جهادی یک روزه به همت شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد بجهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق کوهستانی و صعب العبور در روستای امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
اردوی یک روزه ویزیت رایگان بیماران در مناطق صعب‌العبور روستای امجز عنبرآباد برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق کوهستانی و صعب‌العبور اردوی جهادی یک روزه توسط شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد، در روستای امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
 
در این اردوی جهادی که متشکل از پزشک،ماما،دارویار،تیم سیاری و تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد حضور داشتند، به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف را ارائه کردند.
 
مسئولین و کارشناسان واحدهای بهداشتی این شبکه نیز با حضور در این اردوی یک روزه، خدماتی همچون مراقبت‌های کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان نمونه برداری آب توسط کارشناس بهداشت محیط، مشاوره باروری سالم و اهدای داروها و مکمل‌های بهداشتی، اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و بهداشت زنان،آموزش درخصوص بیماریهای واگیر توسط کارشناس واحد بیماریهای واگیر انجام دادند.
 
در این اردوی جهادی، ویزیت پزشک، خدمات تزریقات و توزیع دارو دربین بیماران به صورت رایگان نیز انجام شد.


https://armanekerman.ir/vdcjhievmuqetoz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما