تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰
۰
plusresetminus
فرماندار ریگان گفت: مهارت‌آموزی باید از سنین پایین شروع و آموزش‌های محیط واقعی کار باید تقویت شود.
مهارت‌آموزی باید از سنین پایین شروع شود
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی اداره فنی و حرفه‌ای ریگان؛ پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته ملی مهارت رئیس اداره فنی و حرفه‌ای با فرماندار ریگان دیدار کرد.

مراد آبیار در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و قبولی عزاداری همه مؤمنان و همشهریان بزرگداشت هفته ملی مهارت را خدمت مجموعه اداره فنی و حرفه‌ای و تمامی اشخاصی که در امر آموزش مهارت‌آموزی در شهرستان فعالیت دارند تبریک عرض کرد.

فرماندار ریگان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ریگان گفت: با توجه‌ به اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت مهارت و حرفه‌آموزی است دستگاه فنی و حرفه‌ای این رسالت مهم را بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان ریگان یکی از نقاط قوت آن جمعیت جوان و جویای مهارت است؛ لذا باید با ایجاد آموزشگاه‌های جدید و افزایش تنوع حرفه‌ها این جوانان را به سمت حرفه‌آموزی سوق داد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه طرح تابستانه ویژه دانش‌آموزان طرح بسیار خوبی است، ابراز کرد: مهارت‌آموزی باید از سنین پایین شروع شود و آموزش‌های محیط واقعی کار باید تقویت شود.

وی خواستار آموزش‌های مهارتی ویژه دانش‌آموزان در آموزشگاه‌ها شد و عنوان کرد: دانش‌آموزان باید علاوه بر رشته تحصیلی حداقل یک مهارت بیاموزند.

اکبرزاده ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و قبولی عزاداری ها، گزارش عملکرد اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در پنج ماه اخیر در حوزه‌های مختلف آموزشی عمرانی و اداری را ارائه کرد و ضمن تشکر از فرماندار ریگان در خصوص پیگیری و جلساتی که با مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان داشت، توانستیم مجوز تکمیل ساختمان اداری را در دستور کار قرار دهیم و همچنین تجهیزات جدید آموزشی تحویل اداره شد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ریگان افزود: اداره فنی و حرفه‌ای از جوانان جویای کار شهرستان دعوت می‌کند که در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت نمایند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcdz90fkyt0sf6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما