تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
۰
plusresetminus
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از رشد ۴۱۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی جنوب کرمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رشد ۴۱۵ درصدی اعتبارات تَملک‌ دارایی سرمایه‌ای در جنوب کرمان
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: رشد ۴۱۵ درصدی اعتبارات تَملک‌ دارایی سرمایه‌ای در جنوب کرمان به مرحله اجراء رسید.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: تکمیل، تجهیز و تعمیرات اساسی انبارهای ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

محمد بلندنظر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های به عمل آمده توسط این مدیریت در سطح شهرستان‌ها و استان و با راهنمایی‌ها و حمایت‌های استاندار، مدیرعامل سازمان مرکزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان این اعتبارات در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به مبلغ شصت و ۶ میلیارد و ۳۰۰ و هفتاد و ۲ میلیون ریال تصویب و ابلاغ شد.

وی میزان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مصوب سال ۱۴۰۱ را ۱ میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۴۱۵ درصد رشد داشته است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: ظرفیت انباری مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان ۶ هزار و ۲۵۰ تُن در قالب ۱۸ باب انبار است که نیاز به بازسازی، تکمیل، تجهیز و بهسازی دارند تا بتوان محصولات کشاورزی که خریداری می‌شود را ذخیره‌سازی نمود و در این راستا تلاش می‌کنیم در آينده برای تقویت و تکمیل چنین امکاناتی نظیر زیرساخت‌ها و ساختمان‌های اداری تعاون روستایی و تجهیز و تعمیر واحدهای انبار شهرستانی، اعتبارات بیشتری جهت تخصیص جذب کنیم.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdciuqazyt1ap52.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما