تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
۰
plusresetminus
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان:

۱۲۲ قرارداد کشت گندم در جنوب کرمان منعقد شد

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: ۱۲۲ قرارداد کشت‌ گندم با کشاورزان جنوب کرمان از طریق سامانه کشت قراردادی منعقد شده است.
۱۲۲ قرارداد کشت گندم در جنوب کرمان منعقد شد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان؛ محمد بلندنظر گفت: ۱۲۲ قرارداد کشت‌گندم با تعاون روستایی توسط کشاورزان جنوب کرمان از طریق سامانه کشت‌ قراردادی منعقد شد.
 
وی افزود: با توجه به ابلاغ معاونت زراعت وزارت مطبوع و سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از ابتدای فصل‌کشت در جنوب کرمان تاکنون ۱۲۲ قرارداد با تعاون‌ روستایی منعقد شده که حدود ۱۰۰۰ هکتار گندم را شامل می‌شود، که این آمار فقط مربوط به شبکه تعاون‌ روستایی است و آمار شرکت‌ غله جداگانه است.
 
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بیان کرد: برای اولین‌بار مدیریت تعاون روستایی جنوب استان کرمان، به عنوان یکی از مجریان کشت‌ قراردادی دولتی این خدمت را به جامعه کشاورزی منطقه انجام می‌دهد.
 
بلندنظر اظهار کرد: کشاورزان در قالب این طرح از ۲۰ درصد تخفیف حق بیمه و پرداخت ۱۵۰ هزار تومان هزینه حمل‌ونقل به ازای هر تُن تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی برخوردار می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: کشاورزانی که تاکنون به ثبت کشت‌ قراردادی خود اقدام نکرده‌اند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون روستایی مراجعه کنند و یا می‌توانند با ورود به سامانه این طرح به‌صورت‌ الکترونیکی اقدام به ثبت‌نام نمایند.
 
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به لینک https://farm.mcinext.com و انتخاب سازمان تعاون روستایی به عنوان دستگاه طرف قرارداد نسبت به عقد قرارداد خود به‌صورت الکترونیکی بدون محدودیت سهمیه اقدام کنند.
 
انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcam0n6a49neo1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما