تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
۰
plusresetminus
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از آزادگان این اداره کل تجلیل کرد.
آزادگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان؛ صبح امروز به بهانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت این واقعه تاریخی و تجلیل از کارمندان بازنشسته آزاده‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با حضور مدیرکل، نماینده ولی فقیه، مشاور مدیرکل و معاونین فنی و حفاظت و امور اراضی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
 
 
قاسم رحیمی‌نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی و تقدیر از حاضرین در این مراسم گفت: آزادگان عزیز حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و هیچ زبان و تجلیلی نمی‌تواند حق مطلب را به‌درستی ادا کند.
 
 
رحیمی‌نیا با بیان اینکه شما آزادگان به‌عنوان پیشکسوتان منابع طبیعی و آبخیزداری زحمات زیادی برای این مجموعه کشیده‌اید، افزود: شما آزادگان شناسنامه دفاع مقدس هستید و دفاع مقدس را با وجود شما می‌توان به نسل جدید معرفی کرد.
 
 
وی آزادگان را اسوه صبر و استقامت و تحمل دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه در وهله اول مدیون خون شهدا و در وهله دوم در گرو وجود آزادگان است.
 
در پایان این مراسم از ناصر ناصری و محمد پهلوانی از پرسنل بازنشسته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان که سال‌ها در زندان‌های بعثی در اسارت بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcb80b89rhbfap.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما