تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
۰
plusresetminus
رئیس شبکه دامپزشکی ریگان بر لزوم انجام پوشش بیمه‌ای دامداری‌ها در شهرستان‌های ریگان و گنبکی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی ریگان، محسن دهقانیان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل نمایندگی بیمه کشاورزی شهرستان‌های ریگان و گنبکی بر لزوم انجام پوشش بیمه‌ای دامداری‌ها تأکید و با اشاره به سنتی بودن دامداری‌ها و رغبت کم دامداران به انجام بیمه دام‌های خود، بر افزایش اطلاع‌رسانی و آگاهی از مزایای انجام بیمه در دام‌ها و پرداخت حمایتی دولت در انجام بیمه دامداری‌ها تأکید کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی ریگان با اشاره به حادثه‌خیز بودن شهرستان‌های ریگان و گنبکی از جمله سیل و زلزله و آتش‌سوزی و بروز بیماری‌های گوناگون و قرارگرفتن در مسیر تردد دام قاچاق بر لزوم انجام بیمه دام‌ها تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به بروز بیماری‌هایی از جمله هاری، تب مالت، تب برفکی، لمپی اسکین و… از مردم خواستند هر چه سریع‌تر نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام کنند.

دهقانیان افزود: انجام بهسازی محل نگهداری دام در کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها بسیار مؤثر است، لذا توصیه می‌شود حتی‌الامکان نگهداری دام‌ها در محل محصور و دور از دسترس و حمله حيوانات وحشی باشد.

در پایان حسن‌زاده مدیرعامل نمایندگی بیمه کشاورزی شهرستان‌های ریگان و گنبکی  از افزایش میزان تعرفه خسارات ناشی از حوادث در دام سبک‌وسنگین خبر داد و گفت: با افزایش تعرفه پرداخت خسارت کمک خوبی به دامداران و باعث رغبت بیشتر به استفاده از خدمات بیمه‌ای می‌شود.

وی از افزایش حداکثر تعهد صندوق بیمه در پرداخت خسارت‌های دام، و درنظرگرفتن تخفیف حق بیمه دامداران در زمان درخواست صدور بیمه‌نامه دام خبر دادند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdchm-nzw23nx-d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما