تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
۰
plusresetminus
طی بازدید سرزده صورت گرفت؛

پلمب ۴ واحد نانوایی متخلف در رفسنجان

طی بازدید سرزده برخی از مسئولان شهرستان رفسنجان تعداد چهار واحد نانوایی متخلف در این شهرستان پلمب شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان؛ بازدید سرزده گشت کمیته صیانت از حقوق عامه با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، کارشناسان معاونت بهداشتی و نمایندگان جهاد کشاورزی و فرمانداری و بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از چند واحد صنفی انجام شد.

دراین بازدید از چندین واحد صنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد که تعداد  چهار نانوایی به علت عدم درج قیمت و وزن چانه، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت تعطیلی مجاز به ویژه جمعه‌ او عدم رعایت بهداشت پلمب شدند.
 
محمد قریب در این بازدید سرزده با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات صنفی افزود: نظارت بر واحدهای صنفی بویژه نانوایی‌های این شهرستان تشدید می‌شود و بازرسان این کمیته بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهند کرد.
 
معاون دادستان رفسنجان ادامه داد: دادسرای رفسنجان در راستای حفظ حقوق عامه با واحد‌های صنفی متخلف در زمینه‌های بهداشتی و تعزیراتی و غیره برخورد قانونی به‌عمل خواهد آورد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا نظارت بر کار نانوایان و اصناف مختلف به‌طور مستمر توسط کمیته صیانت از حقوق عامه انجام و مردم رفسنجان درصورت مشاهده هرگونه تخلف به اداره اماکن مراجعه نمایند.

       


انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfevdytw6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما