تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
با حضور مسئولین و خیران صورت گرفت؛

۳ طرح در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان افتتاح شد

سه طرح عمرانی شامل خوابگاه دخترانه، فرهنگسرای نیایش و نیز چایخانه حضرت امام رضا(ع) در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ با حضور مسئولین شهرستان حسین رضایی فرماندار، محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه، رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر، حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان، خیران و جمعی دیگر از مسئولین این آیین برگزار شد و پس از آن مراسم تجلیل از خیران دانشگاه در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر برگزار شد.



نخستین طرح مورد افتتاح چایخانه حضرت امام رضا(ع) جنب گلزار شهدای دانشگاه بود که افتتاح شد و حضور خادمان رضوی و حمل پرچم حرم حضرت رضوی در این مکان حال و هوای امام رضایی را در دل شرکت‌کنندگان جاری و ساری کرد.
 


دومین طرح هم فرهنگ سرای نیایش در ۲۷۰ مترمربع است که با مشارکت منور صبوری فرزند خیر نیکوکار حاج محمد صبوری به نیابت از فرزند مرحومش محمدحسن مرشدی در سال ۱۳۹۷ شروع به ساخت شد.

این پروژه با بودجه‌های متمرکز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۲ تکمیل و در شهریورماه این سال به بهره‌برداری رسید.
 


خوابگاه دخترانه پری شمسی با متراژ سه هزار و ۷۰۰ متر مربع در سال ۹۱ با کمک مالی خیر حاجیه پری شمسی همسر نیکوکار مرحوم حاج محمد صبوری احداث شده که اجرای این طرح با پیگیری فرزندشان حاج محمد صبوری شروع شد.

ضمن اینکه با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از محل اعتبار هدایای مقام معظم رهبری، بودجه‌های متمرکز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات سفر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۱ و نیز حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان این خوابگاه با اعتبار بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال تکمیل و در شهریور ماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

 
            


انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdciyqazvt1apq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما