تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی جیرفت:

قاتل ۲ برادر جیرفتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: قاتل دو برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز فرار توسط مأموران پلیس آگاهی جیرفت دستگیر شد.
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» به نقل از دقیانوس؛ سرهنگ عزت الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی جیرفت ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: قاتل دو برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز فرار توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: پیرو اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دوم شهریورماه سال جاری مبنی بر قتل دو برادر در یکی از خیابان‌های شهر جیرفت، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد دو برادر توسط سرنشینان یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به وسیله سلاح جنگی به قتل رسیده و از صحنه جرم متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سرهنگ عبدلی نسب بیان کرد: مأموران  با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را پس از  ۲۹ روز فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح جنگی و خودرو مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: در بررسی از سوابق متهم، دارای ۶ مورد پرونده شرارت از جمله مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در قتل، ضرب جرح و سایر شرارت‌ها است.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcefp8zzjh8xoi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما