تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
۰
plusresetminus
معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان:

لاستیک خارجی در جیرفت کشف و ضبط شد

معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تعدادی لاستیک خارجی از یک واحد صنفی در جیرفت کشف و ضبط شد.
لاستیک خارجی در جیرفت کشف و ضبط شد
به گزارش  سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛ معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف و ضبط ۱۸ حلقه لاستیک خارجی از یک واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستورالعمل‌های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی گفت: بازرسان این اداره کل با دستور مقام محترم قضایی با همراهی و هماهنگی نیروهای پلیس امنیت اقتصادی، ضمن بازرسی از یک واحد صنفی و انبارهای مربوطه تعداد ۱۸ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک خارجی بدون اسناد مثبته جمع‌آوری شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی این لاستیک‌های کشف شده ۲۴۰ میلیون ریال است؛ ادامه داد: پرونده این واحد صنفی متخلف جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdchxqnzz23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما