تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت:

راه شهدا سراسر نور و روشنایی مطلق است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: راه و مسیر شهدا سراسر نور و روشنایی مطلق است.
راه شهدا سراسر نور و روشنایی مطلق است
به گزارش پایگاه خبری آرمان کرمان؛ امروز ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر شهید گمنام با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان جیرفت در بخش اسفندقه این شهرستان تشییع و تدفین شد.

محسن نسب‌امیری گفت: مردم بخش اسفندقه با تقدیم ۵۲ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میزان پایبندی خود را به نظام نشان دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در تشییع و تدفین شهید گمنام افزود: حضور حماسی مردم دلاور و شهید‌پرور شهرستان جیرفت در مراسم تشییع و تدفین شهید خوشنام نشان از اخلاص مردم این خطّه است که از بطن همین مردم بخش اسفندقه ۵۲ شهید تقدیم انقلاب شده است.

وی بیان کرد: مردم بخش اسفندقه امروز میزبان شهید گمنام هستند و شهدایی از جنس مردم که در راه حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.

نسب‌امیری عنوان کرد: شهیدانی که جان خود را برای دفاع از آرمان‌ها و منویات الهی تقدیم کرده‌اند تا الان کشور عزیزمان ایران اسلامی در کل جهان سربلند و سرافراز باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت مطرح کرد: پرونده معرفتی که خداوند برای شهیدان گشود حاصل جانفشانی آن عزیزان بوده است.

وی تصریح کرد: پندار و گفتار مُردن برای شهید خطاب کردن هر دو انحرافی است و باید شهیدان والامقام را زنده خطاب کنیم.

 نسب‌امیری اذعان کرد: خداوند حَسنات را در پرونده شهیدان ثبت می‌کند و جایگاه و شأن شهدا والا و با‌ارزش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: مقام شهید بسیار با ارزش و والا است که برای هیچ یک از ما با چشم دنیایی قابل درک نخواهد بود.

وی ابراز کرد: از مکتب حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اخلاص دیده می‌شود که در نام مبارک شهدا والامقام دیده شد تا به بالاترین درجه دست پیدا کردند.

نسب‌امیری مطرح کرد: زندگی‌نامه و راه شهدا سراسر نور و روشنایی مطلق است و با ادامه راه شهدا و تأسی جستن به مکتب شهدا که فرهنگ نجات بخش است این مسیر را ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdceef8znjh8xfi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما