تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان ریگان گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.
خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان، صبح امروز جلسه مجمع خیرین شهرستان ریگان به ریاست مراد آبیار فرماندار شهرستان و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و  اردستانی نماینده مجمع خیرین برگزار شد.

مراد آبیار ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات مجمع خیرین، اظهار کرد: انسان مظهر جلال و جمال خداوند است وکسی که مظهر جلال و جمال است باید دارای ویژگی‌های برجسته‌ای باشد که یکی از این ویژگی‌ها همان احساس است.

فرماندار ریگان بیان کرد: علت ضرورت ساخت مدرسه این است که ساختن جامعه متعالی کمال‌یافته و به‌تبع آن ساختن انسان‌های کامل مرهون تربیت انسان‌های عالم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین، گفت: شهرستان ریگان دارای دانش‌آموزان بسیار مستعد و علاقه‌مند به درس و تحصیل است.

آبیار تصریح کرد: مدارس باسابقه ساخت طولانی نیازمند کمک و یاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز است و مدرسه‌سازی یک تجارت معنوی و ماندگار است.

فرماندار ریگان در ادامه عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.

وی در پایان بااشاره به آیه ۹۶ سوره نحل مبنی‌بر آنچه نزد شماست نابود خواهد شد و آنچه نزد خداوند است تا ابد باقی خواهد ماند و ذخیره آخرت خواهد شد، گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند.

در ادامه این جلسه عرفان موسی‌پور ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: سپاه پاسداران با کمک خیرین در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در‌حال ساخت مدارس برای دانش‌آموزان عشایر شهرستان ریگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان افزود: با تلاش گروه‌های جهادی این ناحیه این مدارس به‌زودی تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان عشایر قرار خواهند گرفت.

در پایان اردستانی نماینده مجمع خیران اظهار کرد: امروز کلنگ‌زنی یک واحد مدرسه در شهرستان ریگان انجام شد و تلاش خواهیم کرد این مدرسه را به‌زودی بسازیم تا دانش آموزان ریگانی از آن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/د
  https://armanekerman.ir/vdccsmqs02bq1o8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما