تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
۰
plusresetminus
مسئول موکب مردمی نانوایان ده‌زیار کرمان خبر داد:

طبخ روزانه ۱۰ هزار قرص روغن‌جوشی در گلزار شهدا

مسئول موکب مردمی نانوایان روستای ده‌زیار کرمان از طبخ و توزیع روزانه ۱۰ هزار قرص روغن‌جوشی و طبخ نان در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان خبر داد.
طبخ روزانه ۱۰ هزار قرص روغن‌جوشی در گلزار شهدا
ثارالله انکوتی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان از طبخ روزانه ۱۰ هزار قرص روغن‌جوشی خبر داد و گفت: موکب نانوایان روستای ده‌زیار برای چهارمین سال پیاپی فعالیت خود را برای پذیرایی از مهمانان و زائران سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی در محدوده گلزار شهدای کرمان آغاز کرد.

مسئول موکب مردمی نانوایان روستای ده‌زیار کرمان افزود: این موکب مردمی در ضلع شمالی میدان شهید ابومهدی‌المهندس مستقر شده و بیش از ۵۰ نفر از زنان روستای ده‌زیار طی دو شیفت کاری صبح و عصر در این موکب، پخت نان‌خانگی و روغن‌جوشی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: خدمت در موکب نانوایان ده‌زیار افتخاری است که بانوان این روستا برای حضور در آن از چند ماه قبل اعلام امادگی کرده و اقدام به نام‌نویسی داشته‌اند که استقبال زیاد سبب شد تا درخواست ثبت‌نام را غیرفعال کنیم.

انکوتی با بیان این‌که تمام هزینه‌های جاری در این موکب توسط مردم و خیران تأمین می‌شود، گفت: ما درخواست آرد مورد نیاز خود را به ستاد مکتب ارائه کرده‌ایم و آرد دولتی به ما تعلق گرفت که از هزینه‌های مردمی این آرد خریداری شده و در اختیار نانوایان این موکب قرار گرفته است که در دو نوبت صبح و عصر خمیر شده و برای طبخ آماده می‌شود.

مسئول موکب مردمی نانوایان روستای ده‌زیار کرمان ادامه داد: افتتاحیه موکب نانوایان ده‌زیار با برنامه‌های فرهنگی و ضدصهیونیستی همراه بود که به همت جوانان با غیرت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت‌ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار برگزار شد.

وی ادامه داد: در آیین افتتاحیه موکب  از بنر بزرگ ۲۷ متری که بالای موکب نصب شده و بزرگ بر روی آن نوشته شده «مرگ بر اسرائیل» رونمایی شد و  با اجرای مراسم مداحی و حماسه‌خوانی، دمامه‌زنی همراه با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همراه شد و در نهایت با آتش‌زدن پرچم منحوس رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی به اتمام رسید.

انکوتی با بیان اینکه برنامه‌های افتتاحیه در حمایت از مردم و کودکان بی‌گناه غزه انجام شدف گفت: موکب نانوایان ده‌زیار تا ۱۸ دیماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای پذیرایی از مهمانان و زائران شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آماده خدمت‌رسانی.

مسئول موکب مردمی نانوایان روستای ده‌زیار کرمان در پایان خاطر نشان کرد: توزیع میان‌وعده به نام و یاد ۱۳ شهید والامقام روستای ده زیار هم صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcbfwb8wrhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما