تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
۰
plusresetminus
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان گفت: دشمن فهمیده مادران محور مقاومت و قاسم‌پروری هستند بنابراین دست به کشتار زنان و کودکان زده، غافل از این‌که مادران ایران در تربیت نسل سلیمانی مصمم‌تر شده‌اند.
کشتار زنان، مادران را در تربیت نسل سلیمانی مصمم‌تر می‌کند
اکرم رنجبر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در خصوص این اقدام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده‌اند که وجود شهید سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از خود شهید سلیمانی است ازاین‌رو درصدد برآمدند تا در مراسم سالگرد این شهید عزیز هراسی در دل مردم بیاندازند.

وی با اشاره به این‌که دشمن غافل از این‌که شیشه عطر را نمی‌شکنند بلکه اگر شیشه عطر شکسته شود بوی عطر آن عالم‌گیر خواهد شد و دل‌های زیادی با عطر و خون شهدا زنده خواهد شد؛ توضیح داد: در این حادثه این مطلب دقیقا مشاهده می‌شود که تنفر نسبت به اسرائیل و صهیونیست جهانی صدها برابر شد و حس خون‌خواهی و انتقام از آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان چندین برابر شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان بیان کرد: گرچه قبلاً یک حاج‌قسم وجود داشت اما اکنون میلیون‌ها حاج‌قسم از ایران بلند شده است و خواهان انتقام خون این شهدا هستند.

رنجبر تاکید کرد: یکی از دلایلی که در این حادثه آمار شهدای زن و کودک بیشتر است این است که دشمن به خوبی فهمیده که مادران محور مقاومت، محور قهرمان‌پروری و قاسم‌پروری هستند.

وی افزود: این یک زن است که می‌تواند کانون گرم خانواده را همچون شهید سلیمانی تربیت کند و به دنیا عرضه کند از این رو در بحث غزه و هم در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان زنان و کودکان را نشانه گرفته‌اند غافل از این‌که تمامی زن‌های استان کرمان و شیرزن‌های ایران انتقام خواهند گرفت و بیش از گذشته در تربیت نسل سلیمانی مصمم‌تر خواهند شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان در پایان گفت: گریه و ناراحتی که بعضاً از اطرافیان و دوستان شهدا، نشانه دلتنگی برای شهید نیست بلکه این است که چرا باری دیگر دری از درهای شهادت باز شده و ما عقب مانده‌ایم.

انتهای خبر/پسند https://armanekerman.ir/vdcf0cdyyw6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین