تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
۰
plusresetminus
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: به آبروی خون‌های پاکی که بر زمین ریخته شد، به‌زودی از عاملین این جنایت انتقام گرفته و بساط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برچیده می‌شود.
به‌زودی از اعاملین حادثه تروریستی کرمان انتقام گرفته می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور عصر روز گذشته، به منظور شرکت در مراسم هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دیدار با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه وارد کرمان شد و با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمان با محمود افضلی (مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید افضلی و از مجروحان حادثه) و خانواده شهید علیرضا سعادت‌پور ماهانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام خداداده در این دیدار‌ها با بیان اینکه شهادت مقام بالایی است که خداوند به انسان‌های پاک و با تقوا عنایت می‌کند، گفت: ان‌شاءالله به آبروی خون‌های پاکی که بر زمین ریخته شد، به زودی از عاملین این جنایت انتقام گرفته و بساط استکبار جهانی و اسرائیل برچیده می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه استان کرمان به دلیل این اتفاق دل‌خراش داغدار مصیبت بزرگی است، خاطرنشان کرد: چندین نفر از عزیزان در این جنایت به شهادت رسیدند و یا مجروح شدند. کانون فرهنگی هنری شهید افضلی یکی از کانون‌های فعال این منطقه است و آرزو می‌کنیم هرچه زودتر مدیر مسئول این کانون سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdfj0fnyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین