تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴
۰
plusresetminus
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی همیشه در جبهه حق علیه باطل و میدان نبرد زندگی کرد و پشتیبان مردم در همه عرصه‌ها بود.
شهید سلیمانی همواره در جبهه حق علیه باطل زندگی کرد
به گزارش  سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز پنج‌شنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج و گرامیداشت هفتمین روز روز شهادت شهداء حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان در گلزار شهداء شهرستان جیرفت گفت: شهدا والامقام به معراج و بهشت الهی می‌روند.

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهداء به معراج و بهشت الهی می‌روند و خیلی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کنار و جوار شهدا از ذکر و یاد خداوند متعال غافل نمی‌شدند و همیشه در ذکر بودند.

وی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در جبهه حق علیه باطل و میدان نبرد زندگی کرد و پشتیبان مردم در همه عرصه‌ها بود.

سردار اهوازیان ابراز کرد: حاج قاسم تفسیر آیه‌های قرآن بود و در زندگی در راه و مسیر شهداء زندگی کرد و توانست به خوبی این وظیفه خود را ادا نماید.

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: حاج قاسم در بین مردم و با مردم متواضع و خاکی برخورد می‌کرد و مظهر همه خوبی‌ها و نیکی‌های عالم بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم در جامعه اسلامی حکم بشیر و مُبشر را داشت و همه مردم این عزیز را نور چشم خود می‌دانند.

سردار اهوازیان زندگی‌نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات بخش جامعه دانست و افزود: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده‌سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

سردار اهوازیان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و پایداری در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: آرمان شهدا حفظ نظام ولایی و دفاع از حریم ولایت و رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که همه ما باید ادامه دهنده راه شهداء و پایبند به آرمان‌های شهدا باشیم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم، گفت: مسئولیت، جایگاه، مقام و منزلت ما به پاس زحمات و تلاش‌های شهیدان والامقام است و باید قدردان این نعمات الهی باشیم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcexv8zvjh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما