تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
۰
plusresetminus
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات متعدد در منطقه گفت: اقدامات محور مقاومت و ایستادگی آنان برگرفته از مقاومت و ایستادگی زنان و مردان ملت ایران است.
ایستادگی محور مقاومت برگرفته از مقاومت ملت ایران است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سیدمحمد حسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان ضمن عرض تسلیت به‌شهادت رسیدن جمعی از زائران شهید سلیمانی در حادثه تروریستی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا پیروزی انقلاب با این‌گونه ترورها و رفتارهای خشونت‌آمیز مواجه بوده‌ است، همان‌گونه که ۱۷ هزار شهید را در این راه تقدیم کرده‌ایم.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات تروریستی کرمان تمام مردم را متاثر کرده است، ادامه داد: این حادثه نه تنها مردم ایران، بلکه مردم کشورهای مختلف و محور مقاومت را متاثر کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه به‌دلیل فداکاری شهدا و امام راحل، همه ما مدیون آنان هستیم، عنوان کرد: به‌‌خاطر از خود گذشتگی این عزیزان، ما در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم.
 
حسینی با اشاره به اتفاقات متعدد در منطقه ابراز کرد: اقدامات محور مقاومت و ایستادگی آنان برگرفته از مقاومت و ایستادگی زنان و مردان ملت ایران است.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: در جنایت تروریستی کرمان، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی تلاش کردند تا کمترین آسیب را داشته باشیم این نیروهای خدوم، جان‌فدا ملت ایران هستند؛ همان‌گونه که در اتفاقات سال گذشته شاهد به‌شهادت رسیدن جمعی از نیروهای امنیتی بودیم تا ارمغان را برای کشور به ارمغان بیاورند.
 
وی با بیان اینکه پس از وقوع اقدام تروریستی کرمان، رئیس جمهور سفر خود را به ترکیه لغو کرد و مسئولان برای پیگیری این حادثه به کرمان سفر کردند، گفت: با مجاهدت فرزندان برومند ایران اسلامی، ریشه این ظلم‌ها از بین خواهد رفت.
 
حسینی تصریح کرد: در اوج ناامیدی سران سوریه و عراق و در حالی که داعش شهرهای این دو کشور را یکی پس از دیگری می‌گرفت، سردار سلیمانی به‌همراه پیشکسوتان دفاع مقدس و 
جوانانی که دل در گرو فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، توانستند حکومت داعش را از سوریه و عراق از بین ببرنند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین ادامه داد: ملت بی‌دفاع و مظلوم غزه تاکنون ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر شهید داده‌اند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۰۰ نفر آنان، کودک هستند، ۲۵ هزار کودک یتیم و ۱۸ هزار نفر مجروح شده‌اند و این اقدامات ماهیت نظام سلطه غرب است.
 
وی با اشاره به حملات آمریکا و انگلیس به یمن ابراز کرد: هفت دقیقه پس از وقوع این حادثه، شاهد سلحشوری‌های یمنی‌ها بودیم و آنان تاکید کردند، ما درس عبرتی به آمریکا و انگلیس خواهیم داد.
 
حسینی ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سهید سلیمانی اظهار کرد: در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها از جای‌جای ایران، دل‌های عاشق رهسپار کرمان شدند که در حادثه تروریستی شهدایی از استان‌ها کرمان، تهران، خراسان رضوی و فارس داشتیم که این شهیدان دلدادگان امام حسین علیه‌السلام و که پرورش‌ یافته مکتب حسینی بودند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سپهبد شهید سلیمانی مرد الهی بود، خاطرنشان کرد: اگر امروز انصارالله یمن شهامت از خود نشان می‌دهد و اقدامات متعددی انجام می‌دهد، اگر رزمندگان مقاومت در عراق پایگاه‌های آمریکایی را مورد حمله قرار می‌دهند، به واسطه شخصیت حاج قاسم است که در اوج سختی‌ها و بحران‌ها یار و یاور مقاومت بود.
 
 
انتهای خبر/م 
https://armanekerman.ir/vdcjxoev8uqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین