تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
۰
plusresetminus
فرماندار کرمان گفت: معین‌های ستاد انتخابات با نهایت تعامل با اعضای ستاد، شعبه اخذ رای و مردم، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور در اسفندماه باشند.
معین‌های ستاد انتخابات، زمینه‌ساز مشارکتی سالم باشند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان؛ علی بابایی در نشست با معین‌های ستاد انتخابات این شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات امسال گفت: به‌دلیل وسعت، جمعیت و تعداد بالای شعب اخذ رای در شهرستان کرمان، ستاد انتخابات این شهرستان از ظرفیت معین‌ها استفاده کرده است.

وی ادامه داد: معین در واقع حلقه وصل بین فرماندار و ستاد انتخابات با نمایندگان فرماندار است، از جمله وظایف معین ستاد انتخابات تسهیل برگزاری انتخابات در شعب با تامین امکانات و تجهیزات و همچنین رفع نواقص و مشکلات احتمالی است.

فرماندار کرمان از معین‌های ستاد انتخابات که به واسطه تجارب اجرایی انتخاب شده‌اند، خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل شعب اقدام کرده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز کنند.

وی افزود: هر کدام از افراد در صورت وابستگی به نامزدهای انتخابات مجلس و یا تمایل به حضور در ستاد تبلیغاتی آنها همین لحظه انصراف خود را از حضور در ستاد انتخابات شهرستان اعلام کنند.

بابایی ادامه داد: هرگونه خطا یا چشم‌پوشی از خطای افراد زیر مجموعه در انتخابات از هر فردی، پذیرفته نبوده و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: به خاطر آخرت دیگران دنیای خود را نفروشیم.

فرماندار کرمان با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که (تمامی وزارت‌خانه ها، سازمان‌ها و ادارات و نهادهای قانونی و موسسات دولتی و عمومی موظف‌اند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند) تاکید کرد: همه مجریان انتخابات موظف‌اند برای رفاه حال مردم و برگزاری انتخابات بدون نقص و اشکال، همکاری نموده و در صورت نیاز امکانات لازم را در اختیار قرار دهند.
 
انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdch66nzk23nx-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین