تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
۰
plusresetminus
معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان:

نام امام علی(ع) و شیعیان ایشان رعشه بر پیکره دشمن می‌اندازد

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز از نام امیرالمومنین علیه‌السلام، سربازان، پیروان و شیعیان ایشان رعشه بر پیکره دشمن می‌اندازد.
نام امام علی(ع) و شیعیان ایشان رعشه بر پیکره دشمن می‌اندازد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شاهمرادی عصر امروز در مراسم جشن پدران آسمانی در محل گلزار شهدا بین‌المللی کرمان در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام علی علیه السلام گفت: ذکر و فکر درباره امام علی علیه‌السلام، عبادت است و فکر به فضائل و عظمت امیرالمومنین علی علیه‌السلام و اوج بندگی خداست.
 
معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نه تنها ما به وجود امام علی علیه‌السلام افتخار می‌کنیم، بلکه خداوند و پیامبر اسلام (ص) به وجود امیرالمومنین علی علیه‌السلام افتخار می‌کنند و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و اولاد ایشان نیز به وجود امام علی افتخار می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه بیان کردن اوصاف امام علی علیه‌السلام به گفتگو ممکن نیست، ابراز کرد: همان‌گونه که یک دریا را نمی‌توان در کوزه جا داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی اظهار کرد: امام علی علیه‌السلام اسبق مردم در ایمان به خداوند است، زمانی که پیامبر اکرم (ص) مبعوث شدند، اولین کسی که به ایشان ایمان آورد، وجود مبارک امیرالمومنین علیه‌السلام بود.
 
معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امام علی علیه‌السلام در جهاد در راه خدا بی‌نظیر بود و همه عمر خود را در مجاهدت برای خدا سپری کرد، در جنگ بدر از ۷۰ نفر سران سپاه شرک که از پای درآمدند، ۳۷ نفر آنان را امام از پای درآورد، در جنگ احد از جان پیامبر اسلام (ص) دفاع کرد.
 
وی بیان کرد: در دنیا جوانمردی چون امام علی علیه‌السلام نیست، در لیله‌المبیت جان خود را کف دست گذاشت خود را پیش‌مرگ پیامبر اکرم (ص) قرار داد تا جان ایشان حفظ شود، در زمینه علم و دانش، امیرالمومنین علی علیه‌السلام اَعلم مردم بود و همه متحیر می‌ماندند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی با اشاره به اینکه ۳۰۰ آیه در قرآن کریم در شان و فضیلت امام علی علیه‌السلام آمده است،تصریح کرد: امیرالمومنین علی علیه‌السلام اوج سخاوت، جود و بخشش است و از ایشان به‌عنوان پدر یتیمان نام می‌بردتد.
 
معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: وارد صحن و سرا امام علی علیه‌السلام که می‌شویم، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند و خداوند را باید هزاران بار شکر کنیم به خاطر نعمت ولایت؛ امام علی علیه‌السلام مظهر حق و تجلی حقانیت است و امروز هم از نام امیرالمومنین علی علیه‌السلام، سربازان، پیروان و شیعیان امیرالمومنین علیه‌السلام رعشه بر پیکره دشمن می‌اندازد. 
 
وی با اشاره به انفجار تروریستی گلزار شهدا کرمان و به شهادت رسیون جمعی از زائران شهید سلیمانی ابراز کرد: کسانی که در این آمدند، سلیمانی‌هایی هستند که در این مکتب پرورش پیدا می‌کنند و این شخصیت‌ها در دنیا جریان ساز هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی با تاکید بر اینکه امروز آیت‌الله امام خامنه‌ای با صلابت نظام را پیش می‌برند، خاطرنشان کرد: در هر صحنه‌ای همانند انتخابات و سایر عرصه‌ها بخواهیم حضور پیدا کنیم، باید پررنگ، دشمن‌شکن و اثرگذار باشد.
 
انتهای خبر/م 
 
 
 
https://armanekerman.ir/vdcaean6649ne01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین