تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۲
۰
plusresetminus
با حضور داوود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی به بهره‌برداری رسید.
افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی در کرمان
به  گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان»، در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور داوود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی به بهره‌برداری رسید.    
 
داوود منظور معاون رئیس‌جمهور در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که دولت سیزدهم سکان هدایت کشور را بر عهده گرفت تورم سالانه ۴۵.۸ درصد و تورم نقطه به نقطه و تورم ۴۳.۷ درصد رسیده بود ولی امروز در دولت سیزدهم و در چهل‌و‌پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مسائل و مطالبات مردم و خدمتگزاری به آنها، افتخار دولت سیزدهم است، گفت: مردم ایران در مقابل تمام فشارهای اعمال شده توسط دشمنان استقامت کردند و با وجود برخی سختی‌هایی که در زندگی روزمره آنها ایجاد شده، در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه آفریدند.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به رشادت و پایمردی مردم ایران در عرصه‌های مختلف، گفت: باید تلاش کنیم که مطالبات به‌حق مردم برآورده شود.         
 
رضا هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی با زیربنای ۱۳۷۰ متر مربع فضای آموزشی، ۳۵۰۰ مترمربع آسفالت و محوطه سازی ۲۶۰ مترمربع طول حصارکشی و ۵۵ مترمربع سرویس بهداشتی با مشارکت خیر محترم علی احمدی و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ساخته و به بهره‌برداری رسید.  
 
وی در ادامه با اشاره به تحویل ۶۰ پروژه آموزشی و پرورشی با تعداد ۴۵۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال گفت: از اول سال ۱۴۰۲ با پروژه‌های تحویلی هفته دولت، مهرماه و پروژه‌های دهه مبارک فجر تعداد ۱۷۹ فضای آموزشی با ظرفیت ۱۰۵۲ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/طالبی

 
https://armanekerman.ir/vdcjyoevvuqethz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما