تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مردم گفت: شما امروز به برکت انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده‌اید.
امروز به برکت انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده‌ایم
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم کرمان در محل میدان عاشورا گفت: در ایام مبارک در آغاز ماه مبارک شعبان فصل بندگی و عبودیت قرار داریم، تا خود را برای ماه مهمانی خدا آماده کنیم و آغاز این ماه با روز پیروزی انقلاب اسلامی تقارن پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، تولد اسلام ناب بود، ۲۲ بهمنی که حیات جدید بعثت بود و در این روز مبارک در این استان که الگو و پرچم‌‌دار ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی دو نعمت را شکر می‌کنیم.

وی افزود: نعمت ولایت و رهبری حکیم، فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی که مانند امام‌مان، انقلاب را از گردنه‌های بزرگ عبور داده و در برابر فتنه‌ها با رهبری پیامبر‌گونه، معجزه آفریده است؛ نعمتی بزرگ‌تر از نعمت ولایت وجود ندارد و امام زمان (عج)، مالک اشتر مسلمی دارد که زمینه‌سازی ظهور اور ا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: همچنین خداوند را شکر می‌کنیم بابت نعمت امت، امتی مقاوم و ولایت‌مدار که خوب و به‌موقع تشخیص می‌دهد، اقدبهام می‌کند و همه تلاش‌های دشمن را دفع می‌کند و به دشمن می‌گویند، شهید می‌دهیم، فتنه‌های می‌آیند اما اراده امت را نمی‌توانید بشکنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: دشمن بداند، ملت ایران در مکتب حسینی پرورش یافته است و این امت در مکتب امام خمینی (ره) و رهبری حضور دارد و خداوند را شکر می‌گوییم؛ ما امتی داریم که پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم علیهم‌السلام این امت را نداشتند و از داشتن چنین امتی، خدا را شکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شما مردم مصداق بارز آیاتی هستید که خداوند شما را به زیبایی توصیف کرده است، عنوان کرد: خداوند می‌گوید استقامت این امت، استقامت فکری در اندیشه است، دشمن تلاش می‌کند جنگ شناختی و فضاهای مسموم ایجاد کند، اما امت ما هرگز ناملایمات را تحمل نمی‌کند و از انقلابش دست بر نمی‌دارد؛ درود خدا بر این مردم و خدا شما را ستوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: خداوند شما امت را به‌عنوان مؤمنان واقعی می‌ستاید و دنیا استکبار هرچه می‌خواهد انجام دهد، این مردم فریادشان این است که ما خدا را داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه این دو نعمت کارآمدی دارد و پیوند این دو نعمت برای اولین‌بار، ۴۵ ساله می‌شود و کشورها و امت‌های دیگر را بیدار کرده است، به‌برکت سربازی حاج قاسم، این خورشید عالم‌تاب،  انقلاب اسلامی، کشورها را یکی پس از دیگری بیدار می‌کند.

وی خطاب به مردم و با بیان اینکه شما امروز به برکت انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده‌اید، اظهار کرد: امروز بیداری در عالم اسلام را ببینید، در حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن و غیره، این بیداری اسلامی و انسانی دنیا را فراگرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: تلاش کردند فرهنگ فلسطین را از قاموس سیاسی حذف کنند اما امروز مسئله فلسطین، موضوعی جهانی شده است، امروز گرایش به انقلاب اسلامی و رهایی از سلطه طاغوت‌ها، عالم را فراگرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ۲۲ بهمن مبدا شکل‌گیری انقلابی بود که احیا بعثت بود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بعثت را زنده کرد، اسلام را حیات دوباره بخشید، حکمرانی الهی را آورد و حکمرانی طاغوتی را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه فرمان‌بری از ولایت را فرمان‌بری از خدا می‌دانیم، گفت: حاج‌قاسم این مهم را به ما یاد داد و فرمان ولی‌فقیه، همان فرمان خداست و اگر در برابر فرمان ولایت کوتاهی کنیم، این کفر و شرک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اظهار کرد: برای اولین‌بار نظام ولایی ما ۴۵ ساله شده، چه چیزی انقلاب را در برابر فتنه‌ها مصون داشته و چه عاملی می‌تواند این انقلاب را تا آینده پیش ببرد؟ فرهنگ عاشورایی همان مسئله‌ای است که بعثت را زنده نگه می‌‌دارد و آنچه که اسلام تحریف شده را از مرگ نجات داد، خون حسین‌ابن‌علی علیه‌السلام و فرزندان ایشان بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه عرصه جهاد امروز، جهاد تبیین، روشنگری، ایثار و اقتصادی مقاومتی است، عنوان کرد: این انقلاب جز با فرهنگ عاشورایی زنده نمی‌ماند و زنده نخواهد ماند؛ دشمن به‌دنبال این است که با به شهادت زائران حاج‌قاسم مکتب حاج قاسم را متزلزل می‌کنند و گمان می‌کنند با جنگ شناختی می‌توانند اقداماتی انجام دهند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: ما از کنار این شهدا عزیز، بدن قطعه‌قطعه شده حاج قاسم و شهید بزرگی که کوچک بود و از همه بزرگ‌تر شد، دختر هجده ماهه‌ای که جهانی شد، به دنیا می‌گوییم، این مردم در جمله‌ای که هر روز در زیارت عاشورا می‌خوانند «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»، صادق هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی افزود: ما تا نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هرگز از مقاومت، ایستادگی و جنگ دست برنمی‌داریم و خسته نخواهیم شد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمن بشنو! تو آنچه در توان داشتی انجام دادی اما همین برای تو بس که قدرت مقاومت در مقابل رزمندگان را نداری و به جان زنان و بچه‌ها می‌افتی. تو در غزه قدرت مقاومت و مقابله با گروه حماس را نداری به جان زنان و بچه‌ها می‌افتی و مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس را تخریب می‌کنی؛ اما بدان! کاخ سلطنت و موجودیت تو را تهدید می‌کند و با این اقدامات سرعت نابودی خود را سریع‌تر می‌کنی.

وی با بیان اینکه عمل کردن برخی از مسئولان و مشکلات ما را از مقاومت، ایستادگی و دفاع از انقلاب باز نخواهد داشت، اظهار کرد: دشمن بداند گوشه‌ای از حضور مردم را امروز دید و عظمت این امت را در ۱۱ اسفند خواهد دید و به‌لطف الهی و به‌برکت اعیاد شعبانیه مردم این وفاداری به امام زمان (عج) را ثابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: از زبان شما مردم پیام ما به رهبر، شهدا و حاج‌قاسم این است که ما امروز آمده‌ایم با شما تجدید میثاق کنیم و پیمان وفاداری ببندیم و از مواضع، خط و مکتب شما دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسئولان عنوان کرد: مسئولان قدرشناس و خدمت‌گذار این مردم باشید و سرباز ولایت باشید نه سربار ولایت.

وی خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: همه تلاش‌هایی که انجام دادید، ملت ما نه خسته، نه مردد و نه بریده‌اند؛ ما تا نابودی کاخ شما، مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد و از همراهی نظام کوتاه نمی‌آییم، ای دشمن مستکبر بجنگ تا بجنگیم.

 
انتهای خبر/فاطمه سیروئی‌نژاد
  https://armanekerman.ir/vdcdxn0fzyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین