تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
۰
plusresetminus
مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان:

تولیدات رسانه‌ای «برای ایران» به قلب دشمن نفوذ خواهد کرد

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تولیدات رسانه‌ای «برای ایران» به قلب دشمن نفوذ خواهد کرد.
تولیدات رسانه‌ای «برای ایران» به قلب دشمن نفوذ خواهد کرد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین باقری صبح امروز در آیین افتتاح رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج «برای ایران» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدا انفجار تروریستی گفت: برگزاری این رویداد با هدف حفظ انسجام نیروهای انقلابی است و تولید محتوا برای حساس‌ترین مقطع زمانی است.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تفاوت این رویداد در این است که عقبه فکری و تئوریزه، بسیار قوی دارد که باید درست مورد استفاده قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه عملکرد بد برخی مسئولان، مردم را ناراحت کرده اما کسی مخالف نظام  نیست و بهترین راه در این زمینه، تولید محتوا و رفع نگرانی مردم است، اظهار کرد: حضور گروه‌ها در این رویداد بسیار پررنگ بوده است.
 
باقری با بیان اینکه این رویداد بزرگ از هم‌اکنون آغاز خواهد شد و بهترین محتواها که مهمات ماست برای دروغ‌بافی‌ها و ناامیدسازی‌ها خواهد بود، عنوان کرد: کسانی که با عناد هستند و تحریف وقایع انجام می‌دهند، با استفاده از بستر رسانه این دروغ‌ها را به خورد مخاطب می‌‌دهند، این مهمات تولیدی کار بازدارندگی در مقابل آن‌ها دارد.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه این مهمات رسانه‌ای به قلب دشمن نفوذ خواهد کرد و مردم را برای مشارکت پای صندوق‌های رای خواهد آورد، خاطرنشان کرد: هنرمندان، قشر نخبگانی جامعه هستند و امروز در این مراسم ما را همراهی کردند و امیدواریم که محتواهای بسیار خوبی را از این هنرمندان و گروه‌ها شاهد باشیم.
 
گفتنی است این رویداد با رمز «یازهرا، یازهرا، یازهرا سلام‌الله علیها» آغاز به‌کار کرد.
 
 
انتهای خبر/م.ط
https://armanekerman.ir/vdcb99b88rhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین