تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۲
۰
plusresetminus
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

رقابت ۵ هزار نفر از مهندسان و معماران تجربی استان کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران استان ۵ هزار و ۳۶۱ داوطلب به رقابت پرداختند.
رقابت ۵ هزار نفر از مهندسان و معماران تجربی استان کرمان
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، رضا حافظی عنوان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی استان کرمان در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار شد.

وی گفت: در این آزمون ۵ هزار و ۳۶۱ نفر داوطلب که تعداد ۱هزار و ۳۸۹ نفر آنها خانم و ۳هزار و ۹۷۲ نفر آنها مرد بوده‌اند که در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحيت‌های(نظارت و اجرا)، عمران صلاحيت‌های(نظارت،محاسبات، اجرا)، تاسيسات مكانيكی صلاحيت‌های(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسيسات برقی صلاحيت‌های(طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافيک برای اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در پایه سه و آزمون های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی، با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: این آزمون در سه شهر کرمان دانشکده فنی شهید چمران ،سیرجان دانشگاه پیام نور و رفسنجان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حافظی در ادامه عنوان کرد: قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار حرفه‌ای خواهد شد.

 نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjvhevvuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما