تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

ضرورت انتخاب نماینده‌های اصلح در دور دوم انتخابات

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نماینده‌های اصلح در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.
ضرورت انتخاب نماینده‌های اصلح در دور دوم انتخابات
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ مهدی اسماعیلی با اشاره به در پیش بودن مرحله‌ دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای ۲۲ حوزه انتخابیه گفت: مجلس در همه دنیا دارای موقعیت و جایگاه بسیار مهمی است چراکه محلی برای قانون‌گذاری است که ریل‌گذاری مسیر پیش روی هر کشوری را در ابعاد مختلف تعیین می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در کشور ما مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است به‌طوری‌که رهبری در فرمایش خود به تقویت مجلس کارآمد اشاره کردند و امام خمینی (ره) نیز مجلس را در رأس امور تلقی کردند؛ بر همین اساس باید نمایندگانی پر توان و تلاشگر در این مجلس حضور داشته باشند که بتواند این رأسیت را به‌رخ بکشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت انتخاب نماینده‌های اصلح در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس عنوان کرد: مردم در دور اول انتخابات بر اساس ملاک‌هایی که برای نماینده اصلح عنوان شده است، بسیاری از منتخبان خود را راهی مجلس کردند و چند نفر از کاندیداها نیز به دور دوم راه یافتند که طی روزهای آتی مردم از میان آن‌ها انتخاب خواهند کرد؛ در این راستا لازم است که مردم ضمن حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت در این انتخابات افراد اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنند.

اسماعیلی در پایان به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس اشاره و تاکید کرد: قطعاً مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم می‌تواند گام مهمی برای تکمیل نمایندگان اثر بخش در خانه ملت باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcb0gb8wrhbasp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین