تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸
۰
plusresetminus
صبح امروز کامیونداران ویژه حمل سنگ آهن معدن گودر با تعطیلی کار خود و حضور در بخشداری به نحوه تخصیص بار به آنها معترض شدند.
اعتراض دوباره کامیونداران راینی به وضعیت حمل سنگ آهن معدن گودر
به گزارش ؛راه آرمان؛ نمایندگان کامیونداران ضمن حضور در بخشداری راین و با حضور امام جمعه،بخشدار، رئیس حوزه و راهداری بهمراه نماینده چینی معدن و مسوول باربری ،اعتراض خود را به گوش مسوولان رساندند.


​​​​یکی از کامیون دارها میگوید: در حالی که قادر هستند ماشین مورد نیاز برای حمل سنگ آهن را تامین نمایند،اما ورود کامیونهای شهرهای دیگر از جمله سیرجان آینده شغل آنها را به مخاطره انداخته است.

وی افزود: در حالی که کامیونداران بومی، با صرف هزینه های زیاد و اجاره بالای ماهیانه تریلر ،امیدوارند بتوانند درآمد مطلوبی کسب کرده و اجاره بهای این وسایل را پرداخت نمایند.

در این جلسه ،امام جمعه و بخشدار راین ضمن گفتگو با مسئول چینی معدن از ایشان خواستند که اولویت حمل بار را به کامیونهای بومی راین بدهد.

همچنین در ادامه این جلسه در خصوص احداث جاده اختصاصی برای حمل سنگ آهن؛ مسئول چینی قول داد که هر چه سریعتر با احداث این جاده مشکل تردد کامیونها حل شود.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه در خصوص پیگیری احداث کارخانه فرآوری سنگ آهن بود که در صورت تحقق چنین امری به اشتغال جوانان بومی شهر راین کمک مهمی خواهد شد، البته یکی از مشکلات مهم این امر مشکل کمبود آب در منطقه هست که مالکان معدن در صدد راه چاره ای برای آن هستند.

شایان توجه است که نبود باربری بومی در منطقه نیز از مشکلات مهم کامیونداران ویژه حمل بار معدن است.


انتهای پیام /تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcc40qso2bqis8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما