تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
۰
plusresetminus
مهدی آشورماهانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهان در نشست خبری امروز گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف ، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.
خبرنگاران با فعالیت روشنگرانه، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند
به گزارش "راه آرمان" مهدی آشورماهانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهان در نشست خبری گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.

مهدی آشورماهانی افزود: خبرنگاران می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال دهند و در راستای اعتلای کشور و نظام و حفظ حرمت انقلاب حرکت کنند.

وی بیان کرد: این دوره از شورا، جوان ترین شورا می باشد که همه مایه ی افتخار، عظمت و عزت شهر هستند.

آشورماهانی با اشاره به همدل و همراه بودن اعضای شورا اظهار کرد:  از همان ابتدا سعی کردیم کارهای که برای شهر انجام می شود علمی و زیربنایی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهان با اشاره به  انتخاب شهردار در کوتاه ترین زمان افزود: ۵۰ گزینه برای انتخاب شهردار داشتیم که با اعضاء ، تک به تک بررسی شدند تا در نهایت به ۶ گزینه برای انتخاب شهردار رسیدیم.

آشورماهانی یادآور شد: ۶ نفر عملکرد و برنامه هایشان را ارائه دادند و درنهایت تصمیم گرفته شده کسی انتخاب شود که  پاکدست و متخصص و در شهرداری کار کرده باشد و در نهایت با رای قاطع معین الدینی به عنوان شهردار ماهان انتخاب شدند.

وی ماهان را خط مقدم میهمانان نوروزی خواند و افزود: مسئولین استانی باید نگاه ویژه ای در بحث بودجه به ماهان داشته باشند.



انتهای پیام/ تاج الدینی

  https://armanekerman.ir/vdcc4pqsp2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما