تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ازبهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه خبرداد.
بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه
به گزارش "راه آرمان"   محمدرضا پوراراهیمی با اشاره به سفر یک روزه به شهرهای شهداد  و شرکت پر جلسه شورای اداری گفت: یکی از موضوعات مهم این منطقه جاده اصلی شهداد – نهبندان است که چند وقت اخیر به دلیل سیل دچار مشکل شده و بخشی از آن بازسازی شده اما نیازمند کار جدی و جامع است.

نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کرمان، مدیر کل مخابرات استان و شهرستان ، نماینده اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب شهرستان و ... با مسئولین محلی شهداد در محل شورای اسلامی شهر دیدار کردند.

وی همچنین از مجموعه شهدای گمنام و زیارت مرقد مطهر حضرت امام زاده زید علیه السلام بازدید، و با اهدای پرچم خادمین حضرت به نماینده مجلس و فرماندار شهرستان کرمان صورت گرفت.

در این جلسه مصوبات صورت گرفت از جمله: راه نهبندان و شهداد بزودی درست شود و اینکه راه گودیز به شهداد ۲۲ بهمن افتتاح می شود.

و همچنین  نماینده کرمان، راور  از مسئولین شهداد درخواست کردند که  چند جوان زبده معرفی کنند تا به اتاق بازرگانی وصل و مستقیم به تجار وصل شوند تا سیر شهداد بدون واسطه صادر شود ودست دلال قطع شود.





انتهای پیام/ الهه تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciyqazpt1arr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما