تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲
۰
plusresetminus
بیش از دوماه می‌گذرد و شهرستان ریگان در شرق استان کرمان که از حساسیت خاصی برخوردار است، اما متأسفانه این شهرستان امام جمعه ندارد.
دو شهرستان شرق استان کرمان از امام جمعه محروم هستند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از دیارنخل؛ امام جمعه صدای مردم است، بیش از دوماه می‌گذرد و شهرستان ریگان در شرق استان کرمان که از حساسیت خاصی برخوردار است اما متأسفانه این شهرستان امام جمعه ندارد!

اقشار مختلف مردم با ارسال پیام هایی جداگانه برای پایگاه خبری دیارنخل ضمن گلایه از متولیان امر خواستار معرفی امام جمعه جدید این شهرستان هستند.

گفتی است شهرستان گنبکی که در همسایگی شهرستان ریگان قرار دارد، این شهرستان هم از امام جمعه محروم است و بارها مطالبه مردم این شهرستان از مسئولان استان معرفی امام جمعه است.

می‌طلبد مسئولان امر این خواسته به‌حق مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان‌های ریگان و گنبکی را در اولویت قرار دهند و در معرفی امام جمعه برای این دو شهرستان اقدام عاجل صورت گیرد.

خبرنگار ما این موضوع را از رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام حسنی سعدی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرستان ریگان جزو شهرستان‌های اولویت‌دار ما است، اظهار کرد: چند گزینه برای امامت جمعه شهرستان ریگان به تهران معرفی شده و منتظر تأیید تهران هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که آیا امام‌جمعه جدید شهرستان ریگان بومی هستند یا خیر؟ پاسخ داد: مشخص نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان عنوان کرد: قطعاً بدانید اولويت اول ما معرفی امام‌ جمعه ریگان است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که امام‌ جمعه جدید این شهرستان معرفی شود.

خبرنگار ما در ادامه به مطالبه‌ مردم گنبکی در خصوص معرفی امام‌جمعه برای این شهرستان تازه‌ تأسیس اشاره داشت که حجت‌الاسلام حسنی سعدی پاسخ داد: زیرساخت‌ها در شهرستان گنبکی آماده نشده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر امام‌ جمعه و منزل امام‌ جمعه در شهرستان گنبکی آماده نشده است، خاطرنشان کرد: اول باید زیرساخت‌ها را آماده کنند و ما حتماً اقدام می‌کنیم، با این‌حال چند گزینه‌ای که به تهران معرفی کرده‌ایم، نگاهمان به شهرستان گنبکی هم است؛ ولی گنبکی مشکل زیرساخت دارد.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdce7f8zwjh8xei.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما