تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰
۰
plusresetminus
از سوی شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، سازمان‌ها و نهادها صورت گرفت؛

دعوت از مردم برای حضور در انتخابات

جمعی از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مختلف با صدور اطّلاعیه‌های جداگانه‌ای از آحاد مردم فهیم کرمان خواستند تا در ۱۱ اسفندماه جاری با حضور پرشور در پای صندوق‌‎های رأی در انتخابات شرکت کنند.
دعوت از مردم برای حضور در انتخابات
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» بسیاری از مسئولان و نهادهای مختلف کرمان با صدور دعوت‌نامه و بیانیه از اقشار مختلف کرمانی خواستند تا در روز جمعه این هفته ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور در پای صندوق‌‎های رأی در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند. تعدادی از دعوت‌نامه‌ها و بیانیه‌ها را در زیر می‌خوانیم:

مدیرکل ارشاد استان کرمان: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با حضور خود برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت کنند
حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه‌دارد. اصحاب فرهنگ و هنر در چهار دهه گذشته در رویدادهای مختلف در کنار انقلاب و نظام بوده‌ و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند؛ امروز نیز بار دیگر صحنه نقش‌آفرینی دیگری آماده شده و بر همه ما به‌ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه واجب است نه تنها به فرمان ولی خود گوش فرا دهیم و پای صندوق‌های رأی حضور یابیم، بلکه باید با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم. اینجانب از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دیار سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی که فرمود «دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند»، برای حضور در این رویداد مهم سیاسی و تکلیف الهی دعوت می‌کنم تا با حضور خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت کنند.

دعوت سراسری اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور: استادان به پاس‌داشت حرمت خون شهیدان حماسه‌ای ماندگار خلق کنند
 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری تام از مشارکت جمعی در راستای اعتلای جامعه است و بر همه اقشار اجتماعی و به ویژه نخبگان فرض است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی رشددهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند. مردم شریف ایران در طول دهه‌های گذشته نجیبانه سختی‌ها و مشکلات انقلاب را به جان خریده‌اند تا مسیر اعتلا به سمت قله‌ها فراهم شده و دستاوردهای ارزشمندی در سطح کشور و منطقه از جمله امنیت مثال‌زدنی کشور به لطف مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم و مسیر روشنِ ترسیم‌شده توسط امام و رهبری رقم بخورد؛ لذا خطاب به منتخبین انتخابات و جریان‌های سیاسی حامی ایشان بیان می‌داریم که در قدرشناسی از این مردم نجیب می‌بایست فرصت حضور و نقش‌آفرینی در نظام اسلامی را مغتنم شمرده و از فرصت‌سوزی، اهمال‌ورزی، عافیت‌طلبی و سیاسی‌بازی برحذر باشند.

همه اقشار جامعه به ویژه استادان فرهیخته، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز را دعوت می‌کنیم ضمن تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام، شرایط کنونی کشور و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش مؤثر مجلس انقلابی و نخبگانی، یک‌بار دیگر به پاس‌داشت حرمت خون شهیدان، نقش تبیین‌گرانه تاریخی خود را با تمام قوا انجام داده و هم‌گام با آحاد ملت بصیر و شریف ایران اسلامی بار دیگر حماسه ایی ماندگار در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خلق کنیم.»

دعوت اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمان: دانشجویان به ندای رهبری لبیک گویند
انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری تام، از یکی از دو رکن اساسی انقلاب، یعنی جمهوریت نظام است و بر همه اقشار اجتماع و به‌ویژه نخبگان فرض است تا نسبت‌به برگزاری انتخاباتی رشددهنده که مسیر پیشرفت همه‌جانبه کشور را هموارتر ‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند. در این راستا جمع کثیری از اساتید دانشگاه پیام نوراستان کرمان ضمن شرکت در انتخابات، از تمامی اقشار ملت بصیر و آگاه ایران خصوصا دانشجویان عزیز دانشگاه، دعوت می‌نمایند، تا با لبیک به ندای رهبر عزیزمان و با یاد امام خمینی (ره) و شهدا و به‌ویژه شهید سلیمانی، با شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خط بطلانی بر توطئه‌های پیچیده امنیتی و رسانه‌ای دشمن داشته و زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور را فراهم نمایند.

شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان: با وحدت تمام، حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم 
 با استعانت از خداوند عزوجل و با عنایت‌به عمل به سیره قرآن و اسلام و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، تصمیمی اتخاذ شد تا تشکل‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان اقدام به مشارکت هماهنگ و فعالانه در تعیین سرنوشت کشور سربلندمان، ایران اسلامی داشته باشیم. همه ما دانشجویان این مرز و بوم نیک می‌دانیم که انتخابات پیش‌رو یکی از مهم‌ترین انتخابات انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ لذا در این میان باید هوشمندانه مراقب خدعه‌ها و نیرنگ‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان میهن عزیزمان باشیم. آن‌چه که امروز عیان است این مهم را به ما نشان می‌دهد که آنان نمی‌خواهند سربلندی انقلاب و ایران را ببینند و سعی در خراب‌کردن رابطه‌ میان ملت و نظام اسلامی ایران دارند؛ اما قشر فرهیخته و آینده‌سازان این مملکت باذن الله نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب خواهد‌کرد. بایستی همگی دست در دست هم و با وحدت تمام، حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم و یکدیگر را توصیه به حق نماییم. شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان با رسالت هم‌افزایی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در امر مهم انتخابات و با هدف افزایش مشارکت در انتخابات تلاش دارد تا ان‌شاءالله هم بر شور انتخاباتی بیافزاید و هم محیط را برای انتخاب بهتر فراهم نماید.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان: دعوت برای حضور در انتخابات وظیفه همگانی است
مجتبی نیک طبع، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از همه آحاد استان جهت مشارکت فعال در انتخابات یازدهم اسفند دعوت کرد و گفت:در یازدهم اسفند رویداد بزرگی در کشور شاهد خواهیم بود و آن برگزاری هم‌زمان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و هم استانی های گرامی با شرکت در انتخابات پیش‌رو حق تکلیف را به‌خوبی ادا خواهند کرد و برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار استان ثبت خواهند کرد؛ دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان: افسران جبهه اقتصادی استان با هم‌دلی شرکت در انتخابات فراهم کنید
 در آستانه ورود به چهل و ششمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شما مدیران و فعالان اقتصادی استان و افسران جبهه اقتصادی استان با هم‌دلی و حساسیت زمینه پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنید.
حضور شما در پای صندوق‌های رأی و افزایش مشارکت و انتخاب افراداصلح و شایسته می تواند مسائل حوزه‌های صنعتی، معدنی، صنفی، تجار و بازرگانان استان را پیگیری و برطرف کنند.
خانواده بزرگ صمت استان کرمان با حضور حماسی و پرشور درانتخابات شاهد توسعه و پیشرفت اقتصادی هرچه بیشتر استان کرمان و دیار کریمان خواهند بود.  جامعه بزرگ اصناف، مدیران صنایع، معادن و تجار و بازرگانان استان کرمان همواره در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی پای نظام و گوش به فرمان رهبر معظم و عزیز انقلاب بوده و هستند و در تمام مقاطع و برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی حضوری تأثیرگذار داشته‌اند.
وعده ما جمعه ۱۱ اسفندماه در کنار صندوق‌های رای سراسر استان کرمان می‌آییم تا در سرنوشت استان کرمان و کشور عزیزمان سهیم باشیم.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdch6wnzm23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین