تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۶
۰
plusresetminus
باد، برف و باران هم حریف یاران حاج‌قاسم نیست؛

حماسه‌ شورانگیز دیگری در استان کرمان

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دیار مُلک سلیمانی همزمان با آغاز فرایند انتخابات با حضور در شعب اخذ رأی بار دیگر همراهی خود و اقتدار ایران اسلامی را به‌نمایش گذاشتند.
حماسه‌ شورانگیز دیگری در استان کرمان
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صبح امروز در سراسر استان کرمان، پهناورترین استان کشور و دیار فرمانده سیدالشهدا جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از اولین دقایق آغاز فرایند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دیار کریمان با حضور در شعب اخذ رأی در نقاط مختلف استان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و شهدای گرانقدر کشور عزیزمان تجدید پیمان کردند.

بر اساس آخرین نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در روز گذشته، در کل استان کرمان، ۲ هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد هزار و ۴۷۷ شعبه ثابت، ۹۶۰ شعبه سیار و ۹۲ شعبه برای مناطق صعب‌العبور داریم.

همچنین وی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص تعداد افراد واجدالشرایط گفته بود: ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر در سطح استان واجدالشرایط رأی دادن هستند که از تعداد یاد شده یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۰۷ نفر مرد و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر آن‌ها زن و تعداد رأی اولی‌های استان ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر هستند.

در گزارش زیر، رخ‌دادهای مختلف از شعب اخذ رأی در جای‌جای استان کرمان است که می‌خوانید:

۸:۰۰

هم اینک همزمان با سراسر کشور، فرایند رأی‌گیری در تمامی شعب اخذ رأی استان کرمان آغاز شد و اقشار مختلف مردم دیار حاج‌قاسم با حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

گلزار بین‌المللی شهدا، حسینیه ثارالله، بیت‌الزهرا (س)، مسجد جامع، مسجد امام خمینی (ره) و غیره از جمله مکان‌هایی هستند که برای اخذ رأی در نظر گرفته شده‌اند.




۸:۱۷

خبرنگار مستقر پایگاه خبری «راه آرمان» در محل گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان از آغاز فرایند رأی‌گیری در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی خبر می‌دهد. شور و اشتیاق مردم دیار کریمان از ساعات اولیه صبح یازدهم اسفندماه را در این مکان شاهد هستیم که برای انتخاباتی دیگر حضور پیدا کرده‌اند تا بگویند «ما در میدان هستیم».





۸:۳۰

بر اساس اخبار خبرنگاران پایگاه خبری «راه آرمان» در شهرستان‌های استان کرمان، همزمان با سراسر کشور، رأی‌گیری در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها نیز آغاز شده است.



۸:۴۵

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی مستقر در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان ضمن این‌که رأی خود را در صندوق رأی انداخت، بیان کرد: خوشحالم که در صف برای رأی دادن ایستاده‌ام، مردم از همان ساعت‌های اولیه با وجود شرایط جوی به خوبی استقبال کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنم که هر فردی که انتخاب شد در راستای وعده‌هایی که داده و اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی قدم بر دارد و وعده‌هایی که داده است را جامعه عمل بپوشانند و مردم نیز شرکت‌شان را جدی بگیرند و زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.

۹:۰۰

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی مستقر در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان گفت: با توجه به رقابت بسیار خوبی که در استان کرمان بوده است، امیدواریم که شاهد حضور پرشوری باشیم.

وی ادامه داد: امیدورام که نمایندگانی که رأی می‌آوردند و منتخب مردم می‌شوند با آن‌چه که گفتند در چارچوب قانون شرح‌وظایف‌شان عمل کنند.

۹:۲۰

اقشار مختلف مردم با حضور در شعب اخذ رأی، انتخاب خود را در صندوق‌ها می‌اندازند. در این بین شاهد حضور مسئولان استانی در شعبه رأی‌گیری حسینیه ثارالله بودیم. سرتیپ دوم پاسدار ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، منصور ذوالعلی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان رأی خود را در محل حسینیه ثارالله به صندوق انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با تأکید بر حضور و مشارکت در انتخابات گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود پا به صحنه گذاشته‌اند.

۹:۵۰

بر اساس اخبار رسیده از خبرنگار شهرستان ریگان مولوی دلشاد نارویی، امام جمعه اهل سنت این شهرستان به‌همراه فرمانده ناحیه مقاومت ریگان، سران طوایف و عشایر غیور پای صندوق رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

۱۰:۲۰

باتوجه به حضور و استقرار خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان» در بیت‌الزهرا (س)، موقوفه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، وی از حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم گزارش می‌دهد. از حضور بانویی مسن در این شعبه اخذ رأی و رأی به داوطلبین کرمانی مجلس شورای اسلامی بعد از ۳۰ سال اقامت در تهران، که این بانو علت حضور خود در بیت‌الزهرا (س)، را عشق به حاج‌قاسم عنوان کرده بود تا حضور سردار ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان که حضور در انتخابات را ضامن اقتدار کشور بیان کرد.

۱۰:۴۵

گفتنی است با توجه‌به برگزاری نماز جمعه در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان، این مراسم از ساعت ۱۰:۴۵ آغاز شد و در کنار برگزاری مراسم قبل از خطبه‌ها، در انتهای مصلی، شهروندان می‌توانستند به شعبه اخذ رأی مراجعه و آراء خود را به صندوق اخذ رأی بیاندازند.

۱۲:۲۰

رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه الحمدالله حضور و مشارکت مردم در انتخابات خیلی خوب است، گفت: در همان ساعات ابتدایی نیز در گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان حضور پیدا کردند و رأی خود را به صندوق انداختند؛ هم‌اکنون نیز وضعیت شعب اخذ رأی خوب است و حضور باشکوه مردم را در اکثر مناطق استان و صندوق‌های اخذ رأی شاهد هستیم.


۱۳:۰۰

رحمان جلالی با حضور در شعبه اخذ رای حسینیه ثارالله ضمن بازدید و بررسی روند عملیات رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

۱۴:۵۰

بر اساس اخبار رسیده از خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان» از شهرستان رفسنجان، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان رفسنجان در حال برگزاری است.

از همان ساعات اولیه شاهد صف‌های طولانی شرکت کنندگان در شعب اخذ رای بودیم.

عکس جالبی که خبرگار ما از شعبه اخذ رای مسجد الزهرا مخابره کرد جمع خردسالان کاپشن صورتی است که به عشق حاج قاسم و به یاد کودک شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همراه خانواده در انتخابات حاضر شدند.

مسئولان هم ساعات اولیه با حضور در مسجد جامع رفسنجان رای خود را به صندوق انداختند.

۱۵:۱۵

بر اساس اخبار رسیده از خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان» از شهرستان رودبار جنوب، نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور؛ اولین نائب مجلسی است که برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کند.

امیرحسین سهرابی نائب رئیس مجلس دانش آموزی کشور و مشاور وزیر آموزش و پرورش،  با حضور در مسجد بازار شهرستان رودبارجنوب همراه با دانش آموزان رای اولی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت کرد.

۱۶:۴۵

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سیدمهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از بازداشت ۱۵نفر از سوی نیروهای فراجا به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رأی در سراسر استان کرمان خبر داد.

سید مهدی قویدل گفت: در این رابطه برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است و در اسرع وقت به جرائم وتخلفات صورت گرفته از سوی مراجع قضایی رسیدگی خواهد شد.

دبیرستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر ۵۲ شعبه ویژه در دادگاه‌ها و دادسراهای عمومی و انقلاب سراسر استان به‌صورت دائم در حال فعالیت هستند و تخلفات و جرائم انتخاباتی را رصد می‌کنند.

۱۸:۴۲

با اعلام وزارت کشور مبنی بر تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۰:۰۰ شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی در نقاط مختلف استان کرمان هستیم.

۱۹:۱۵

بر اساس اعلام خبرنگار میدانی پایگاه خبری «راه آرمان» در محل گلزار شهدا بین‌المللی کرمان، علی‌رغم سردی هوا اما مردم دیار کریمان با اشتیاق و شور وصف‌نشدنی در چهار شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی تجدید پیمان کنند.

۲۰:۰۰

وزارت کشور باتوجه‌به حضور پرشور مردم در مراکز رأی‌گیری، زمان انتخابات را تا ساعت ۲۲:۰۰ تمدید کرد.

۲۰:۴۵

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به این که هزار و ۳۰۰ مدرسه شعبه اخذ رای و تعداد زیادی از همکاران ما درگیر برگزاری انتخابات هستند، همه مدارس استان کرمان فردا تعطیل است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchvwnzi23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین