تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
۰
plusresetminus
پهناورترین استان کشور در سالی که گذشت؛

تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره مسئولان کرمانی در سال ۱۴۰۲

برخی از مسئولان کرمانی از تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره رخ داده در سال جاری گفته‌اند، که مشروح آن را در گزارش زیر می‌خوانید.
تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره مسئولان کرمانی در سال ۱۴۰۲
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم، روزهایی که شاهد اتفاقات متعدد در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سطح استان بوده‌ایم.

این پایگاه خبری در گفتگو با برخی از شخصیت‌ها و مسئولان استان، تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال ۱۴۰۲ را جویا شده است که مشروح آن را در گزارش زیر می‌خوانید.

رحمان جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه انتخابات، مهم‌ترین رویدادی بود که امسال رقم خورد، گفت: انتخابات سال ۱۴۰۲ به اذعان بسیاری از کارشناسان کم‌حاشیه‌ترین انتخاباتی بود که طی این سال‌ها برگزار شد و الحمدالله شاهد حضور باشکوه مردم در این عرصه بودیم.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ابراز کرد: تلخ‌ترین خاطره در سال جاری، حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه و اتفاقات پیرامونی آن بود و شیرین‌ترین خاطره هم حضو پرشور مردم در انتخابات بود که در این دوره، شاهد مشارکت نزدیک ۵۰ درصد مردم بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: از تلخ‌ترین خاطرات در سال ۱۴۰۲، می‌توان به شنیدن خبر انفجار تروریستی در گلزار شهدا کرمان در نزدیکی مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حادثه‌ای که ۹۶ زائر در آن به شهادت رسیدند و دل‌های بسیاری سخت شکست.



وی عنوان کرد: از شیرین‌ترین اتفاقات سال ۱۴۰۲ می‌توان به زیبایی حضور تماشایی و بی‌نظیر مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اشاره داشت.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ با همه فراز و نشیب‌ها و خاطرات تلخ و شیرین روبه اتمام است، گفت: تلخ‌ترین خاطره در سال جاری که نه تنها برای مردم دیار کریمان، بلکه برای همه ملت ایران ناراحت‌کننده بود، حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان بود.



نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص شیرین‌ترین خاطره سال جاری می‌توان به انتخابات و حضور و مشارکت بسیار بالای مردم در این آوردگاه مهم اشاره داشت، حضوری که باعث خوشحالی دوست‌داران انقلاب و ناامیدی و یأس دشمنان نظام شد.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مسئول گلزار شهدا کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ اظهار کرد: شیرین‌ترین خاطره سال ۱۴۰۲، حضور بسیار قوی و انبوه مردم از سراسر کشور در مراسم چهارمین سالگرد حاج‌قاسم و تلخ‌‎ترین خاطره امسال را می‌توان به حادثه تروریستی گلزار شهدا بین‌المللی کرمان اشاره کرد که این حادثه موجب شد ۹۶ نفر از زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی به شهادت برسند.



انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcayon6a49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین