تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
۰
plusresetminus
پیمان نصیری گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.
اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید برافراشته زمین بیفتد
پیمان نصیری دارنده ۳۷ مدال طلای جهانی ،آسیایی ،بین‌المللی و یک طلا و برنز پارالمپیک  در گفتگو با راه آرمان؛ گفت : پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و 500 متر مدالم را به سردار سلیمانی هدیه کردم و حال این مرد بزرگ که به پاس قدرشناسی از این اقدام دقایقی را میهمان منزل بنده بودند ‌و علاوه بر تبریک کسب این عنوان دقایقی را با بنده و خانواده‌ام گفت‌وگو کردند. 
 
وی افزود: انتظار حضور فرماندهی سپاه قدس را در منزلم نداشتم ولی پس از خوش‌‌آمدگویی به وی، مدال طلای مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و 500 متر را براساس وعده‌ای که پس از کسب مدال داده بودم به سردار سلیمانی هدیه کردم.
 
نصیری بیان کرد: سردار سلیمانی با قدردانی از اقدام من از پذیرفتن این هدیه امتناع کرد و این مدال را شایسته نصیری و تلاش وی دانست‌ و گفت: حرکت شما پس از کسب مدال طلای مسابقات اقدامی زیبا و ارزشمند برای تمام‌ شیعیان جهان بود و موجبات خوشحالی و خرسندی من را نیز به دنبال داشت‌.
 
وی تصریح کرد: وجود سردار سلیمانی در منزل من برایم غیرمنتظره بود و همین که وی به بنده و خانواده‌ام افتخار دادند تا برای دقایقی میهمان ما باشند، برای من ارزشمند است.
 
نصیری بیان کرد: با قدردانی از حضور سردار سلیمانی در منزلم ؛ همیشه از خداوند سلامت و سربلندی وی را خواستار بودن و باید عنوان کنم سردار در پایان این ملاقات انگشتری خود را به من دادند که بهترین و با‌ ارزشی‌ ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ بودم.
 
 دارنده مدال بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی گفت :سردار سلیمانی یک سرباز وطن پرست و مرد مخلص خدا که ارادت زیادی به ائمه داشتند و پر از مهربانی و ازخودگذشتگی بودند.
 
ویبیان کرد:به اینکه حاج قاسم همیشه در میدان و مرد عمل بود و طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود  و برای وطنش اتفاقات خوبی رو رقم میزد ایشان را مردم دوست داشتند.

نصیری ادامه داد: سعی کنیم پا در مکتب سلیمانی بگذاریم و سلیمانی گونه رفتار کنیم و میدان گرا باشیم بسیار مهم است.

دارنده مدال بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.
 
پیمان نصیری قهرمان بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن و نفر سوم پارالمپیک 2016 ریو و دارنده چند مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی، یکی از ورزشکارانی است که افتخار دیدار با حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت این سردار بزرگ اسلام را داشته است.

انتهای پیام/تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdce7x8znjh8wpi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما