تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
۰
plusresetminus
فاطمه پایندان گفت: پرورش و شکوفایی استعدادهای ورزشی در جامعه از اولویت‌های هر رشته ورزشی است.
ترویج ورزش در جامعه موجب پرورش و شکوفایی استعداد خواهد شد
فاطمه پایندان قهرمان پرتاب نیزه تیم ملی در گفتگو با "راه آرمان" گفت: فعالیت‌های ورزشی خود را به مدت ۹ سال است که آغاز کرده‌ام و در این زمینه فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است.

پایندان افزود: با توجه به همت و تلاشی که در حوزه تخصصی ورزش دارا می‌باشم در مسابقات مختلف ورزشی شرکت و مقام‌هایی را کسب کرده‌ام که متاسفانه به دلیل کرونا استقبال خوبی صورت نگرفت.

وی بیان کرد: در زمینه تخصصی ورزشی خود اساتیدی مجربی همچون بهرام دلفاردی به عنوان مربی و خانم کمالی که در همه این مدت با راهنمایی‌های ارزنده خود باعث رشد و پیشرفت شده‌اند.

پایندان اظهار کرد: تاکنون در مسابقات مختلفی شرکت و رتبه‌هایی را بدست آورده‌ام که موجبات افتخار و سربلندی در منطقه فراهم شده است.

وی ابراز کرد: در مسابقات نوجوانان شرکت فعالی داشته‌ام و امسال هم در مسابقات جوانان فعالیت مفید و مثمر ثمری صورت گرفت و در کنار دو میدانی نیز هندبال هم فعالیت دارم و در این زمینه مسابقات زیادی را شرکت کرده‌ام.

این بانوی ورزشکار تصریح کرد: سالی که در رشته ورزشی خود قهرمان شدم برخورد مسئولین با ما ورزشکاران خیلی خوب و شایسته بود که قرار بر حمایت شد و ما اولین و آخرین ورزشکار نخواهیم بود بلکه با حمایت مسئولین امر مطمئن خواهیم بود که ورزشکاران در حیطه دو میدانی زیاد خواهند شد و در این زمینه می‌طلبد که امکانات را در اختیار ما براساس توانایی و ظرفیتی که وجود دارد قرار داده شود.

وی در پاسخ به سوال موفقیت‌های خود را مدیون و مرهون چه کسانی می‌دانید گفت: موفقیت خود را ابتدای امر مدیون خانوادم خود می‌باشم و در مرحله بعد مربی ورزشی خود که زحمت زیادی را برای رشد و پیشرفت ورزشی فراهم آوردند.

پایندان خاطرنشان کرد: امکانات موجود در رشته ورزشی در سطح شهرستان جیرفت و استان کرمان جوابگوی نیازهای علاقه مندان نمی‌باشد که تا به امروز امکانات زیادی وجود نداشته است و ان‌شاءالله اتفاقات ورزشی خوبی در سطح جامعه ورزشکار صورت گیرد.

وی افزود: کمبودهایی در حوزه فعالیت ورزشی احساس می‌شود که می‌تواند مانع پیشرفت ورزشکاران شود که از اقبیل این کمبودها می‌توان به مکان مناسب و امکانات تمرینی اشاره کرد.

بانوی ورزشکار جیرفتی گفت: برای آینده خود برنامه‌ای ویژه پیش رو خواهم گذاشت و تمرینات را ادامه خواهم داد که در نتیجه به کسب مقام‌ها و جایگاه بالاتر دست پیدا کنم و در کنار ورزش درس هم نیز ادامه دهم.

وی ابراز کرد: در خصوص ترویج ورزش در جامعه، ارگان‌هایی باید درگیر کار شوند و کارهای ارزشمندی را بایستی انجام دهند و در ورزش جوانان اداره آموزش و پرورش باید زمینه و امکانات را برای ورزشکاران فراهم نمایند.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظّم رهبری مدظله العالی در خصوص ورزش راهکارهایی برای اجرایی شدن آن وجود دارد که باید در هر منطقه و محله سالن ورزشی و امکانات ورزشی در دسترس جوانان و نوجوانان قرار گیرد و افرادی را در روستا‌ها جهت استعدادیابی اعزام نمایند.

پایندان در ادامه اظهار کرد: نقش والدین و مربیان در ترغیب فرزندان به ورزش در جایگاهی والایی قرار دارد که پدر و مادر و بعد مربی می‌تواند زمینه و بستر مناسب رشد و ترقی هر فردی به شمار آیند.

وی افزود: پدر و مادر برای ورزش ما تمام سعی و وقت خود را گذاشتند و به رسم ادب از صمیم  قلب از آنها تشکر می‌کنم.

پایندان بیان کرد: اگر یک بار دیگر به کودکی بر گردم این مسیر را دوباره و حتماً طی خواهم کرد چرا که علاقه زیادی به ورزش دارم.

وی گفت: لازم می‌دانم توصیه‌ای به ورزشکاران و سخنی با مسئولین شهرستان داشته باشم که توصیه من به ورزشکاران این است که هر چیزی بدون تلاش به دست نخواهد آمد و حتی اگر با سختی‌های زیادی رو به رو هستند باید به تلاش خود ادامه دهند.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcdz90fjyt0xn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما