تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
دانش آموز نخبه کرمانی عنوان کرد؛

با همین جوانان فریب خورده به سراغتان خواهیم آمد

ملیکا حیات بخش دانش آموز کرمانی نخبه علمی کشور ضمن محکوم کردن حوادث اخیر گفت: قطعا با همین جوانانی که فریب شما را خورده اند به سراغتان می آییم، جمهوری اسلامی فقط زمانی از بین می رود که جمهوری مهدوی امام زمان به قدرت برسد ما سنگر را فقط تحویل صاحبش می دهیم.
با همین جوانان فریب خورده به سراغتان خواهیم آمد
ملیکا حیات بخش دانش آموز نخبه کرمانی  در گفتگو با راه آرمان؛ در واکنش به حوادث اخیر و حضور داننش آموزان در برخی فضاهای سیاسی گفت: گر چه گاهی تند بادی شاخه ای را هم شکست سرو می ماند ولی طوفان به پایان می رسد.

وی تاکید کرد: در اتفاقاتی که اخیرا کشور را درگیر کرد، استکبار جهانی مثل آمریکا و اسرائیل گروه‌های ضد انقلاب و منافقین دخیل  بوده اند، در این آشوب ها و اغتشاشات نقش دشمن پر رنگ است.

حیات بخش ادامه داد: به لطف خدا و همت جوانان کشورمان، ایران اسلامی  هر روز در منطقه و جهان رو به پیشرفت است و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم  داشت .

دانش اموز نخبه کرمانی با بیان اینکه یقین داریم  اتفاقاتی که رخ داد، کار دشمن است، گفت: ما باید هوشیارتر و متحد تر از قبل باشیم و نقشه های آنها را خنثی کنیم و بیشتر از قبل باهم باشیم برای سربلندی این  پرچم و کشور تلتش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قطعا با همین جوانانی که فریب شما را خورده اند به سراغتان می آییم، جمهوری اسلامی فقط زمانی از بین می رود که جمهوری مهدوی امام زمان به قدرت برسد ما سنگر را فقط تحویل صاحبش می دهیم.

حیات بخش به صحبت های استاد رائفی پور اشاره کرد و گفت: چون ایران  به قلب استکبار بعنی  اسرائیل حمله می کند، کشور را دچار تلاطم می کنند، زیرا  کسی جز ایران به اسرائیل کاری ندارد و این رژیم کودک کش، تمام دنیا را جمع کرده که بتواند ایران را نابود کند ولی این وعده الهی است که نابودی صهیونیست ها به دست ایرانی‌ها اتفاق خواهد افتاد .

نخبه کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: حتی اگر لحظه پایانی عمرمان باشد، اسرائیل را نابود می‌کنیم و بعد نفس آخر رامی کشیم، یقینا در آخر در تاریخ ثبت خواهد شد که عقده هرگز نتوانست عقده ای را سرنگون کند.

انتهای پیام/زنگی آبادی https://armanekerman.ir/vdciruaz5t1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما