تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۳
۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت دانش بنیان سبز پنداران انرژی رادمهر:

شکست‌های مقطعی، زمینه‌ساز موفقیت جوانان هستند

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سبز پنداران انرژی رادمهر گفت: جوان ایرانی توانمند، با تمرکز و حوصله، موفق خواهد شد و شکست‌های مقطعی، زمینه ساز موفقیت هستند.
شکست‌های مقطعی، زمینه‌ساز موفقیت جوانان هستند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ در ایران اسلامی، سال‌روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که فرزند بزرگتر امام حسین (ع) هستند را به عنوان «روز جوان» در تقویم رسمی کشور ثبت کرده‌اند و در این روز که ۱۱ شعبان، مصادف با ۱۳ اسفند هست سراغ جوان مخترعی رفتیم که بیش از ۲۰ مقاله علمی چاپ شده در مجله بین‌المللی ISI همراه با ۱۵ مقاله چاپی در مجلات معتبر کنفرانسی به‌همراه یک جلد کتاب، را در رزومه علمی خود دارد.

وی با سابقه ریاست ۵ ساله در دانشکده فنی دانشگاه جیرفت و داشتن دکترای مهندسی برق با گرایش سیستم‌های قدرت از دانشگاه شهید بهشتی تهران، که مدت یکسال، دوران فرصت مطالعاتی تز دکترایش را در آمریکا بوده، اکنون موسس و مدیر «شرکت دانش بنیان سبز پنداران انرژی رادمهر» در مرکز رشد دانشگاه جیرفت هست.

ایمان گروهی ساردو در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت گفت: این شرکت، جهت تولید و تجاری سازی پکیج‌های خورشیدی قابل حمل، تاسیس شد که طی یکسال گذشته به درآمدزایی بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است و در سایت‌های «دیجی‌کالا» و «باسلام» درحال فروش محصولات دانش بنیان این شرکت در سطح کشور هست.

رییس دانشکده فنی دانشگاه جیرفت افزود: این شرکت علاوه بر پکیج‌های خورشیدی قابل حمل، در زمینه طراحی و نصب پمپ‌های خورشیدی به‌همراه نیروگاه‌های برق خورشیدی هم به صورت جانبی در حال فعالیت است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان، بیان کرد: با محصولات دانش بنیان این شرکت، تاکنون قریب به ۲۰ پروژه پمپ و نیروگاه خورشیدی در منطقه جنوب کرمان اجرا شده است.

وی اشتغالزایی مستقیم شرکت را ۵ نفر اعلام کرد و گفت: اشتغالزایی این شرکت، با استخدام ۵ نفر بیمه شده از بین جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه جیرفت، انجام شده است.

موسس شرکت دانش بنیان در مورد جامعه هدف مصرف پکیج‌های خورشیدی قابل حمل، اظهار کرد: پکیج‌های خورشیدی قابل حمل را برای افرادی مانند روستائیان، عشایر، گردشگران، و زنبورداران که به شبکه برق دسترسی ندارند، تولید شده است.

وی تولید دانش بنیان پکیج خورشیدی قابل حمل را داری مزیت‌های متعددی نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی دانست و خاطرنشان کرد: تولیدات این شرکت ۷۰ درصد کاهش وزن، طول عمر باطری و ماندگاری شارژ بیشتر نسبت به نمونه مشابه خارجی، همراه با قیمت مناسب و دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارد.

استاد دانشگاه جیرفت افزود: این پکیج، مجهز به پنل خورشیدی و باطری بوده که طی مدت ۶ تا ۸ ساعت قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، باطری آن شارژ شده تا ۱۲ ساعت روشنایی در شب را تامین کند.

طراح و تولید کننده پکیج‌های خورشیدی قابل حمل، بیان کرد: ولتاژ این دستگاه ۱۲ ولت بوده که روشنایی قوی و مناسبی را تامین می‌کند و تعدادی از این پکیج‌ها داری اینورتر هستند که برای تامین برق ۲۲۰ ولت بکار می‌رود.

ایمان گروهی ساردو انگیزه اصلی برای ایجاد شرکت و تولید محصول دانش بنیان را حل مشکل بیکاری جامعه خصوصاً فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و گفت: عشق و علاقه‌ای که به مردم شهرم داشتم باعث راه‌اندازی این شرکت و تولید دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه جیرفت شده است.

وی درباره چشم‌انداز آینده و ایده‌هایی که دارد، اظهار کرد: ایده‌های زیادی در ذهن دارم که خروج از مرکز رشد دانشگاه و انتقال به شهرک صنعتی جهت راه‌اندازی خط تولید بزرگتر، در آینده نزدیک، همراه با ایجاد نمایندگی فروش در سایر شهرها و صادرات، برای چشم‌انداز شرکت برنامه‌ریزی شده است.

موسس «شرکت دانش بنیان سبز پنداران انرژی رادمهر» خطاب به جوانان تاکید کرد: جوانان خودشان را دست‌کم نگیرند و دنبال پشت میز نشینی نباشند و ارزش خودشان را بالاتر از این سطح بدانند زیرا جوان ایرانی، قدرت و توانایی بالایی دارد و در هر زمینه‌ای که خواستند با تمرکز و حوصله گام بردارند و مطمئن باشند که موفق خواهند شد، حتی اگر شکست‌های مقطعی داشته باشند که زمینه ساز موفقیت است.

انتهای خبر/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcfc0dytw6dm1a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما