تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت: سردخانه‌داران و مراکز توزیع طبق قانون ملزم به نصب قیمت نقدی کارتن، ملزومات و صدور فاکتور به کشاورزان و خریداران هستند.
سردخانه‌داران ملزم به نصب نرخ‌نامه کارتن، ملزومات خرما و صدور فاکتور هستند
پرویز جلالی صبح امروز در حاشیه بازدید و بررسی وضعیت سردخانه‌ها، مراکز توزیع کارتن و ملزومات خرما  شهرستان ریگان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان گفت: سردخانه‌داران و مراکز توزیع طبق قانون ملزم به نصب قیمت نقدی کارتن و ملزومات و صدور فاکتور به کشاورزان و خریداران هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان افزود: بازدیدهایی به‌صورت مشترک با جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت آغاز شده که به‌صورت مستمر از این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد و عدم نصب نرخ و عدم صدور فاکتور تخلف محسوب می‌شود که بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از تمامی شهروندان و کشاورزان گرامی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به‌صورت حضوری به اداره صمت و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا در کمترین زمان ممکن اقدام لازم صورت گیرد.

جلالی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم کشاورزان نسبت به دریافت فاکتور برای کارتن و ملزومات تحویلی از سردخانه‌ها و دیگر مراکز فروش اقدام نمایند و درصورت مواجه با عدم صدور فاکتور و عدم نصب قیمت اعلام نمایند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcepp8zfjh8xei.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما