تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳
۰
plusresetminus
رئیس اتاق اصناف جیرفت گفت: نظارت بر بازار لازم است زیرا اولویت اصلی نظارت‌ها، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از سودجوئی و اختلال در بازار است.
کنترل قیمت در بازار اولویت اصلی نظارت‌‌ها است
سعید شریفی در گفتگو با پایگاه خبری راه آرمان گفت: نظارت بر امور کمی و کیفی بازار از اولویت‌های اصلی اتاق اصناف شهرستان جیرفت به شمار می‌آید.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت افزود: در حال حاضر در برخی از مشاغل و صنف‌ها بازار راکد و خرید و فروش آنچنانی صورت نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: در صنف میوه و تره بار یک مقداری نارضایتی مردم وجود دارد که بر می‌گردد به بحث ساماندهی میدان میوه و تره بار که جزء خواسته‌های اصلی متولیان امر است.

شریفی عنوان کرد: تا وقتی میدان تره بار ساماندهی نشود کنترل و ساماندهی بازار میوه سخت خواهد بود و دلیل آن هم خودروهایی که حصور دارند و میوه‌ها رو می‌فروشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت تصریح کرد: مشکل جایی است که زمانی میدان تره بار ما حساب ندارد هر شخصی به خود اجازه می‌دهد میوه حمل کند و به فروشندگان بفروشد و فاکتور هم تحویل ندهد، این عدم ارائه فاکتوری که انجام می‌شود باعث شده که نتوانیم بازار میوه را آن طور که می‌خواهیم کنترل نمائیم.

وی ابراز کرد: کالاهای خارجی در صنف آرایشی بهداشتی قیمت ثابتی ندارند و مورد اعتراض مردم قرار گرفته‌اند و بعنوان جنسی که هولوگرام ندارند به عنوان جنس قاچاق در حال جمع‌آوری هستند.

شریفی عنوان کرد: در حال حاضر چندین داروخانه متأسفانه چندین دوگانگی این وسط وجود دارد این کالاها را داروخانه‌ها هم می‌توانند بفروشند البته ما هم یک تیم‌هایی داریم و به شدت لوازم آرایشی بهداشتی کنترل می‌شود و جریمه‌های سنگینی هم تعزیرات انجام داده و کالاهای خارجی یکسری مشکلات پوستی نیز به وجود می‌آورد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت در ادامه تصریح کرد: به همه مغازه‌داران تأکید شده است که برچسب و اتکت قیمت را روی همه کالاهای خود داشته باشند.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcbgzb89rhbfap.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما