تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
۰
plusresetminus
وزیر کشور گفت: براساس آخرین آماری که پزشکی قانونی داده، تعداد شهدا ۸۴ نفر اعلام شده است که ممکن است به‌دلیل شرایط مجروحین، این تعداد اضافه شود.
عاملان حادثه تروریستی کرمان از خشم ملت ایران بترسند
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز ضمن عیادت از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته گلزار شهدا کرمان با تشکر صمیمانه از کادر درمان و تمام کسانی که به‌طور مداوم مشغول رسیدگی و مداوای مجروحین این حادثه هستند، گفت: از ساعات گذشته تاکنون ۱۱۹ مورد جراحی انجام شده است و مجروحان، پس از حادثه در وقت کمی به بیمارستان رسانده شدند.

وزیر کشور با بیان اینکه به تمامی مرجوحین رسیدگی شده و کار بسیار ارزشمندی به‌عهده عزیزان ما در کادر درمان است، عنوان کرد: بر اساس آخرین آماری که پزشکی قانونی داده است، تعداد شهدا ۸۴ نفر اعلام شده است که ممکن است به‌دلیل شرایط مجروحین، این تعداد اضافه شود.

وی بیان کرد: ۲۸۴ نفر مصدوم بوده‌اند که تعدادی از مجروحین به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند و هم‌اکنون ۲۲۰ نفر در بیمارستان‌های مختلف شهر بستری هستند و بسیاری از افراد در بیمارستان حالشان خوب است.

وحیدی تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعاً مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به‌خوبی در حال انجام است.

وزیر کشور بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند.

وی با ابراز اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام است و ماجرای روز گذشته محدوده گلزار شهدای کرمان در حال تجزیه و تحلیل و بررسی است، ادامه داد: روز گذشته دو انفجار شدید با موج شدید و با مواد شدید‌الانفجار بین مردم رخ داد.

وحیدی ابراز کرد: بخش اعظم صدمات واردشده به‌دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است.

وزیر کشور افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تروریست‌هایی که از شهید سلیمانی می‌ترسیدند نشان دادند که از هواداران، رهروان و عزاداران حاج قاسم هم می‌ترسند، عنوان کرد: این حادثه نشان‌دهنده عمق خباثت دشمنان است.

وحیدی خاطرنشان کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان بی‌تردید در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد؛ عاملان و حامیان این حادثه تروریستی از خشم ملت ایران باید بترسند.


انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcj8oevmuqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین