تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
۰
plusresetminus
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:

ترویج مکتب و ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها ضروری است

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وظیفه ما ترویج مکتب حاج‌قاسم و معرفی ابعاد شخصیتی وی به آحاد جامعه است.
ترویج مکتب و ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها ضروری است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان به نقل از دقیانوس؛ ناصر بهروز  حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شهید پرور و ولایت‌مدار استان کرمان تسلیت گفت و افزود: دشمن تحمّل جهان‌گیر شدن مکتب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را ندارد و با شنیع‌ترین روش به فرهنگ امام حسین (ع) حمله می‌کند، کودک و زن می‌کشد، تا مردم را بترساند و درحالی که نمی‌داند این مردم ملّت امام حسین (ع) و عاشق شهادت هستند و این خون‌ها باعث رشد جریان و مکتب امام حسین (ع) می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمنان ما معنای اعتقاد به فرهنگ امام حسین(ع) در دل ملّت امام حسینی را درک نمی‌کنند و همین موضوع موجب اشتباه محاسباتی دشمن می‌شود.

وی عنوان کرد: مکتب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب حسین‌ابن‌علی(ع) و یاران با وفای آن حضرت است که امروز فرهنگ نجات‌بخش ملّت‌ها و راه رهایی انسان‌ها است.

 بهروز تصریح کرد: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی آن‌چنان گسترده است که مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی از آن به عنوان مکتب نام می‌برند.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همه صفات و ویژگی‌های خوب در شخصیت حاج‌قاسم عزیز جمع شده است که این صفات بسیار با عظمت هستند.

وی بیان کرد: اقدامات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در عرصه‌هایی همچون از خودگذشتگی، ایثار در عمل و اخلاص، نمونه بارزی از شخصیت کم‌نظیر و بی‌نظیر او است.

 بهروز ابراز کرد: ثمره ۴۰ سال مجاهدتِ حاج‌قاسم در راه خداوند متعال و در میدان بودن، رسیدن به درجه رفیع شهادت است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به گستردگی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مطرح کرد: همه ما باید ادامه راه مکتب و گفتمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی باشیم.

وی تصریح کرد: حاج‌قاسم نمونه واقعی ذوب در ولایت و ولایتمداری است و مردم دیار سلیمانی نیز همیشه حرکت در مسیر ولایت را در تمام برهه‌های نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.

بهروز اذعان کرد: همه آحاد مردم جامعه به عنوان سربازان و رهروان مکتب‌ سلیمانی با تأسی از سیره سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف در میدان ولایتمداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم باشند و باید تلاش کنند جزء انتشاردهندگان مکتب الهی و ولایی حاج‌قاسم باشند.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcbswb8arhbffp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما