تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل استان «کرمان جنوبی» تمام شده و قطعی است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل استان «کرمان جنوبی» تمام شده و قطعی است.
تشکیل استان «کرمان جنوبی» تمام شده و قطعی است
ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای تشکیل استان «کرمان جنوبی» گفت: با رئیس جمهور در این زمینه صحبت کرده‌ایم و مقرر شده است تا دستور تشکیل استان «کرمان جنوبی» در اسرع وقت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس نیز، لیستی از نمایندگان را نوشته‌ام که تقریبا ۹۸ درصد نمایندگان موافق لایحه تشکیل استان «کرمان جنوبی» هستند، بنابراین مردم در مورد رأی و همکاری مجلس نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای قالبیاف نیز نظرشان در این زمینه بسیار مثبت است و ما آماده‌ایم که این لایحه بلافاصله بعد از آن که به مجلس رسید، در دستور کار قرار دهیم.

اعظمی با تأکید بر اینکه تشکیل استان «کرمان جنوبی» تمام شده و قطعی است در خصوص ساختمان استانداری استان «کرمان جنوبی» خاطرنشان کرد: محل استانداری در جیرفت مشخص و رایزنی‌های اولیه انجام شده که قرار است در مجموعه ساختمان پنج طبقه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در کمربندی جیرفت، ساختمان چهار طبقه مربوط به دانشگاه پیام‌نور و همچنین سالن ۲ هزار نفری این دانشگاه برای ساختمان استانداری باشد که در این راستا دولت ساختمان‌های مذکور را از دستگاه‌های متولی خریداری خواهد کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcce4qss2bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین