تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۳
۰
plusresetminus
خواهر شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان:

برادرم شهید شد تا اسلام زنده بماند

خواهر شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: برادرم و همه شهدا شهید شدند تا اسلام همچون همیشه زنده بماند.
برادرم شهید شد تا اسلام زنده بماند
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ نفیسه‌سادات حسینی خواهر شهید والامقام سیدمیثم حسینی گفت: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ به این آیه از سوره مبارکه قرآن مجید اشاره می‌کنم که برادرم نزد خداوند متعال است.

خواهر شهید والامقام سیدمیثم حسینی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان افزود: شهید بزرگوار ارادت بسیار زیادی به سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی داشت و شهید را الگو خود در ولایت‌مداری و خدمت به مردم می‌دانست و در موقعیت‌های مختلف سعی می‌کرد ببیند حاج قاسم چه طور عمل می‌کرد و سیره سردار شهید را در زندگی خود پیاده می‌کرد.

وی بیان کرد: چند شب پشت سر هم خواب‌های آشفته می‌دیدم دلشوره‌های زیادی داشتم دائم صدقه می‌دادم و روز چهارشنبه بود حدود ساعت دو خورده‌ای بود که در حال استراحت بودم تلفنم چند بار زنگ خورد نگاه کردم دیدم مهسا خانم همسر برادرم باجیغ و گریه می‌گوید نفیسه به دادم برس میثم از دستم رفت.

خواهر شهید والامقام سیدمیثم حسینی ابراز کرد: نمی‌دانستم چه کار کنم گریه‌کنان و بر سر زنان قرآن را بوسیدم و گفتم من میثم را از خودت می‌خواهم چون خانه خودم هنزا بود و ماشین به کرمان نبود با یکی از همکاران برادرم میثم به اتفاق پدر و مادرم به طرف کرمان حرکت کردیم.

وی عنوان کرد: در بین راه متوجه حادثه بمب‌گذاری شدیم و فهمیدم میثم در این حادثه بوده وقتی رسیدیم کرمان و رفتیم بیمارستان متوجه شدم چه برسرمان آمده و خیلی لحظات سختی بود.

خانم حسینی مطرح کرد: با توجه به اینکه برادر من و همه شهدا در راه اسلام و زنده نگه‌داشتن اسلام شهید شدند و رفتند تا اسلام زنده بماند، ما نیز باید یادمان باشد که طوری رفتار کنیم که شهدا از ما راضی و خشنود باشند و اگر آن‌ها بودند همین گونه رفتار می‌کردند.

وی اذعان کرد: ما باید از رفتار و زندگی شهدا الگو بگیریم و شهیدگونه زندگی کنیم من به‌عنوان یک زن، یک مادر در جامعه اسلامی سیره حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را در زندگیم پیاده کنم تا شرمنده این حضرت در روز محشر نباشم.

خواهر شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: شهید سید میثم بسیار مهربان، رئوف و با اخلاق بودند اما در عین مهربانی و تواضع در انجام کار درست و نظر درست بسیار قاطع بودند.

وی افزود: به پدر و مادرم بسیار احترام می‌گذاشتند آن‌ها را مورد محبت خویش قرار می‌داد و با وجود مشغله فراوان برای آ‌ن‌ها وقت می‌گذاشتند و پیگیر مسائل و مشکلات و کارهای‌شان بودند.

حسینی در ادامه بیان کرد: زندگی خانوادگی خود، یک زندگی آرام و معنوی بود، به تربیت دینی بچه‌های خود خیلی اهمیت می‌داد و با همه خانواده خود اُلفت زیادی داشت حواسش به همه بود همیشه در مسائل مختلف زندگی ما را راهنمایی می‌کرد.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه دشمن شمشیر را از رو بسته و با حربه‌های مختلف سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی دارد باید حیله‌های دشمن را بشناسیم و بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم و در روشن کردن افکار عمومی نسبت به دسیسه‌های دشمن از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم و عرصه و میدان را خالی نگذاریم و با کارهای جهادی، فرهنگی، مذهبی و آگاه‌سازی مردم وظیفه خود را در جهاد تبیین انجام دهیم.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس https://armanekerman.ir/vdcaaon6649ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما