تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
۰
plusresetminus
مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس تأکید کرد:

صیانت از نظام با حضور حداکثری در انتخابات

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: برای صیانت از نظام حضور در انتخابات ضروری است.
صیانت از نظام با حضور حداکثری در انتخابات
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با‌تأکید‌بر اینکه ملت ایران اسلامی در آوردگاه بسیار مهم و حیاتی انتخابات را پیش‌رو دارد، گفت: در برهه حساس از تاریخ قرار داریم که شاهد اوج کشمکش‌ها و جنجال‌ها در قاره آسیا و غرب هستیم که آنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و برای تضعیف ملت ایران اسلامی، شمشیر از رو بسته‌اند.

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی خداوند متعال به‌وسیله رهبری مؤثر امام خامنه‌ای، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی به ما درس آزادی و امنیت را داد و ما باید انتخاباتی پرشور، انتخاباتی که ملت ایران با دستان خود بتوانند، آینده کشور خود را رقم بزنند، برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: آحاد ملت ایران اسلامی برای آن‌که به دشمنان و معاندین ثابت کنند که کشورمان، ایران اسلامی، رهبری، شهدا و مسئولان خود را دوست داریم و بسیار پرشورتر و محکم‌تر از قبل دست‌دردست یک‌دیگر در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهیم کرد و مشت محکمی بر دهان کسانی خواهیم زد که می‌خواهند این انتخابات را کم‌اهمیت و بی‌اهمیت جلوه دهند.

مولوی چاهانی با تأکید بر اینکه انتخابات، مسئله‌ای بسیار حساس، حیاتی و وظیفه ملی برای هر فرد ایرانی است، عنوان کرد: برای صیانت از خاک ایران اسلامی عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور و شرکت در انتخابات برای هر ایرانی مهم است.

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با‌توجه‌به تحرکات و اقدامات دشمنان، اهمیت انتخابات در سال جاری، بیشتر است؛ بنابراین حضور ما باید بیش‌از‌پیش؛ بیشتر و پررنگ‌تر باشد.

وی اظهار کرد: با‌توجه‌به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و به‌دلیل اینکه تنها حکومت و نظام اسلامی که امروز در کنار مردم غزه و فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما با افتخار این مهم را به جهانیان اعلام می‌کنیم و ممکن است تحریم‌های بیشتری به ما تحمیل شود و مورد دشمنی قرار گیریم.

مولوی چاهانی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به رهبری، امنیت و عدالت کشور احساس دِین می‌کند و این مهم را اعلام می‌کنیم که دشمنان این مهم را متوجه شوند تا جرأت هیچ‌گونه تعرض و مقابله با نظام اسلامی ایران نداشته باشند.
 
 
 انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjyhevauqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین