تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم جامعه در انتخابات امسال برای کشور عزیزمان ایران اسلامی سرنوشت‌ساز است.
انتخابات امسال برای مردم جامعه سرنوشت‌ساز است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم جامعه در انتخابات امسال برای کشور عزیزمان ایران اسلامی سرنوشت‌ساز است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است که امنیت را مرهون این خون پاک خواهیم بود تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از گزندهای دشمن حفظ شود.

وی افزود: در انتخابات دو امتحان بزرگ و مهم وجود دارد یکی حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری شور و نشاط در جامعه ایجاد کردن است.

وی بیان کرد: شکوه و عظمت در روزهای به‌یادماندنی و معجزه‌آسای انقلاب اسلامی را درپیش خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم ابراز کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از اولویت‌های مهم و حائز اهمیّت است.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: ملّت ما براساس بصیرت و آگاهی که دارد همیشه در ریل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهد کرد.

وی گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است که امنیت را مرهون این خون پاک خواهیم بود تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از گزندهای دشمن حفظ شود.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: حرم بزرگ جمهوری اسلامی ایران حافظ سایر حرم‌ها است و امروز این شوکت و عظمت در سراسر جهان به همّت این ملّت و انقلاب حفظ است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم بیان کرد: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم که باید در صحنه و در جهت حل مشکلات قرار گیریم تا دشمن را مأیوس کنیم و با هم بودن اولین شرط تحوّل و پیشرفت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات قدرت ما محسوب می‌شود و روز بسیار مهمّی است و خودمان سرنوشت خود را باید بسازیم.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس https://armanekerman.ir/vdchmwnzv23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما