تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

حضور در انتخابات وظیفه و واجب شرعی است

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: حضور در انتخابات وظیفه و واجب شرعی است.
حضور در انتخابات وظیفه و واجب شرعی است
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: یازدهم اسفندماه، روز سرنوشت‌ساز ملت ایران، روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که در خصوص مسائل مهم و سرنوشت‌ساز ملت ایران اسلامی تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه مقوله انتخاب در زندگی فردی و اجتماعی بسیار مهم است، انتخابات یک مسئله واجب شرعی است، عنوان کرد: همه ملت ایران اسلامی و هر کشوری اگر می خواهد پیشرفت و ترقی داشته باشد، انتخابات دارند.

وی تأکید کرد: از همه ملت ایران، به‌ویژه هم‌استانی‌های شیعه و اهل سنت خود برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می‌کنم چرا که این مسئله بسیار مهم است و همگان باید حضور داشته باشند.

مولوی شهیکی با بیان اینکه انتخابات مقوله بسیار مهم و حیاتی است، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود ویژگی‌های یک نماینده اصلح را بیان کرده‌اند؛ یک نماینده باید اصلح، جهادی، پای‌کار باشد و همچنین دارای شجاعت، دیانت و صداقت باشد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ابراز کرد: یک نماینده باید بتواند به‌خوبی مظلومیت و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کند تا بتواند اقدامات در خوری برای مردم منطقه خود انجام دهد.

وی تصریح کرد: مردم این مهم را در نظر داشته باشند که با عدم حضور پای صندوق‌های رأی کاری انجام نمی‌شود و دشمن نیز این موضوع را می‌خواهد، بنابراین ما باید برخلاف اقدامات و رویکرد دشمن حرکت و در انتخابات شرکت کنیم.

مولوی شهیکی اظهار کرد: نماینده‌ای که با حضور حداکثری مردم به مجلس راه پیدا کند، احساس مسئولیت بیشتری می‌کند و این مهم را متوجه می‌شود که مردم از او حمایت کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات وظیفه و واجب شرعی است، خاطرنشان کرد: به اقشار مختلف اهل سنت، ریش‌سفیدان و همگان توصیه می‌کنم که برای پیشرفت و آبادانی کشور در انتخابات حضور داشته باشند؛ مردم استان کرمان، شهر حاج‌قاسم همواره در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگ داشته‌اند و این حضور را در صحنه انتخابات نیز نشان خواهیم داد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdnn0fzyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین