تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس:

دانشگاه و حوزه علمیه محور توسعه همه عرصه‌ها هستند

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه در تمامی عرصه‌ها باید از دانشگاه و حوزه علمیه شکل گیرد.
دانشگاه و حوزه علمیه محور توسعه همه عرصه‌ها هستند
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: به آن عهدی که با مردم کرمان و راور بستم، پایبند هستم و بر همین اساس لحظاتی بعد از تأیید آرا توسط هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان کار را شروع کردم.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند روز گذشته به اتفاق روسای دانشگاه‌های شهید باهنر، علوم پزشکی و فنی‌ و حرفه‌ای کرمان، در تهران جلساتی را در کمیسیون برنامه‌ و بودجه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس داشته‌ایم و با قوت پیگیر مسائل هستم؛ چراکه معتقدم محور همه نوع توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره می‌تواند دانشگاه باشد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه باید از طریق دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ایجاد شود، عنوان کرد: با جمعی از شورای مشورتی روحانیون با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیداری داشتیم، محضر امام جمعه شهر کرمان عنوان کردم که باید اختلافات را کنار گذاشت و با هدایت و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان کرمان، کار را با قوت و قدرت پیگیری خواهیم کرد.

حسن‌پور بیان کرد: مباحثی را که به‌عنوان نقشه راه اعلام کرده بودیم، با قدرت و جدیت پیگیری خواهیم کرد و بنا داریم از همه ظرفیت‌ها برای توسعه، عمران و آبادی همراه با پیشرفت و عدالت در دارالحسین کرمان و دارالرضا راور حداکثر استفاده را داشته باشیم.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات اشتغال، مسکن، گردشگری و غیره را در دو حوزه انتخابیه کرمان و راور به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به انجام اقدامات متعدد در چند روز گذشته خاطرنشان کرد: با خدمت بی‌منت، کارهایی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به‌صورت جدی مطالبات مردم را پیگیر خواهیم بود.
 

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciy3azwt1apq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین